کد خبر: ۳۰۸۳۴۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۵     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
گرت بيل ممکن است به دليل مصدوميت از ناحيه انگشت شست پاي راست، بيش از يک ماه به دور از ميادين باشد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، "گرت بیل مقابل رایووایکانو بازی نخواهد کرد"، این جمله ای بود که کارلو آنچلوتی در نشست خبری دیروز خود به اطلاع خبرنگاران رساند. بیل که در 15 دقیقه ابتدایی تمرین روز گذشته رئال که در حضور خبرنگاران برگزار شد، بدون مشکل مشغول تمرین بود و وضعیت بدنی او نیز عالی به نظر می رسید، در اواخر تمرین از ناحیه شست پای راست دچار ضرب دیدگی شد و به ناچار زمین تمرین را ترک کرد.

قرار است فردا از ناحیه مصدوم او آزمایشات دقیق به عمل بیاید تا مدت زمان دوری او از میادین مشخص شود. آنچلوتی البته در نشست خبری خود گفت که این تنها یک ضرب دیدگی است اما نشریه مارکا مدعی شده که حتی خطر شکستگی نیز گرت بیل را تهدید می کند. چیزی که هیچکدام از هواداران رئال منتظرش نبوده و نخواهند بود.

رئال امشب در برابر وایکانو و روز شنبه مقابل ایبار قرار خواهد گرفت. با این حال مهمترین بازی رئال روز سه شنبه در ویسنته کالدرون مقابل اتلتیکو خواهد بود. این احتمال زیاد است که آنچلوتی از گرت بیل در صورت مثبت بودن نتایج آزمایشات، در دو بازی بعدی رئال استفاده نکرده و او را برای بازی مقابل اتلتیکو آماده نگاه دارد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها