کد خبر: ۳۰۸۵۳۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۲۰ فروردين ۱۳۹۴
در حالی این روزها مردم منتظر کاهش قیمت خودرو پس از توافق لوزان هستند، اما در مقابل برخی از خودروسازان قیمت محصولات خود را از ۲۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان افزایش دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین، گزارش‌ها حاکی از آن است که گروه خودروسازی سایپا و پارس‌خودرو قیمت جدید محصولات خود را طبق دستورالعملی به نمایندگی‌های فروش در سراسر کشور اعلام کرده‌اند.
 
بر این اساس، انواع خودرو پراید حدود ۲۰۰ هزار تومان نسبت به اسفندماه ۱۳۹۳ گران‌تر شده است. همچنین انواع خودرو تیبا نسبت به سال گذشته با رشد قیمت ۲۰۰ هزار تومانی روبه‌رو بوده و خودرو تندر۹۰ نیز حدودا یک میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده است. در همین حال، خودروهای وارداتی از قبیل سراتو یک میلیون تومان نسبت به اسفندماه ۱۳۹۳ رشد قیمت داشته است.
 
این افزایش قیمت‌ها که از ۲۰۰ هزار تا یک میلیون تومان اتفاق افتاده، طبق دستورالعمل نوزدهم فروردین‌ماه ۱۳۹۴ اعلام شده است، ولی در این دستورالعمل جمله‌ای نوشته شده که افزایش قیمت علی‌الحساب بوده و هنوز قیمت سال ۱۳۹۴ توسط شورای رقابت محاسبه نشده است.
 
این طور که پیداست، خودروسازان نه‌تنها به دنبال ارزان کردن خودرو نیستند، بلکه در پی گران کردن خودرو در هفته‌ها و ماه‌های آتی خواهند بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها