کد خبر: ۳۰۸۷۲۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۲۲ فروردين ۱۳۹۴
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: گروهک‌های تروریستی و تکفیری تهدید نظامی و عملیاتی نیست و ما اینها را تهدید نمی‌دانیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، امیر احمدرضا پوردستان جمعه شب در جمع خبرنگاران در زنجان با اشاره به ماموریت‌های ارتش در کشور اظهار کرد: ارتش در حوزه‌های مختلف فعالیت خود را انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه ارتش در هوا، زمین و دریا به صورت بسیار قدرتمند فعالیت دارد، اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام توان و نیرو از مرزها و کیان نظام اسلامی دفاع می‌کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به فعالیت گروهک‌های تروریستی و تکفیری و عکس‌العمل ارتش در این زمینه اضافه کرد: گروهک‌های تروریستی و تکفیری تهدید نظامی و عملیاتی نیست، اینها در یک فضای کور می‌آیند و یک حرکت کور انجام می‌دهند و ما اینها را تهدید نمی‌دانیم.

وی خاطر نشان کرد: با وجودی که تهدید نظامی نیستند، اما پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و قطعا پاسخ دندان‌شکنی داده خواهد شد و من به ملت قول می دهم که تومار این گروهک‌ها برچیده خواهد شد.

امیر پوردستان ادامه داد: من به عنوان یک سرباز بیان می‌کنم که فرزندان ملت در ارتش و سپاه و نیروی انتظامی قابلیت‌های بسیاری دارند و آماده پاسخگویی به هر تهدیدی در زمین و دریا هستند.

وی ادامه داد: خدمت‌گزاران در ارتش و سپاه از قابلیت‌های بسیاری برخوردارند و ما برای هر تهدیدی آمادگی لازم را داریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها