کد خبر: ۳۰۸۸۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۲۲ فروردين ۱۳۹۴
آیت الله استادی:
آیت الله استادی التزام ملت و دولت به توصیه ها و سخنان رهبر معظم انقلاب را ضروری دانست و گفت: به عنوان مثال رهبر معظم انقلاب مسأله اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی را مطرح کردند اما آیا در مدیریت کشور تغییری حاصل شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله رضا استادی عضو شورای عالی حوزه علمیه امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) گفت: یکی از نقشه های شیطان این است که انسان را از انجام وظیفه هایش منصرف می کند و به بیراهه می کشاند.


وی با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب افزود: مخاطبان سخنان رهبر معظم انقلاب گوناگون هستند، در اغلب موارد ایشان ملت ایران را خطاب فرمایشات خویش قرار می دهد، در برخی موارد نیز مسلمانان جهان یا افراد خاص مد نظر رهبری انقلاب هستند.


آیت الله استادی اظهار داشت: ایشان فرمودند که محافل و مجالس اهل بیت(ع) و محافلی که چندین هزار مخاطب دارد باید در راستای افزایش معرفت و بصیرت افزایی انسان ها باشد؛ مادحین، منبری ها، ائمه جماعات و جمعه و رسانه ها مخاطب این سخن رهبر معظم انقلاب هستند.


وی ادامه داد: محافل منتسب به اهل بیت(ع) باید شناخت انسان ها را نسبت به آنان افزایش دهد، باید نسبت به حضرت زهرا(س) شناخت داشته باشیم؛ انسان باید خدا و ائمه طاهرین(ع) را شناخته و بداند که آنان چه انتظاری از او دارند و بر خلاف خواسته آن بزرگواران عملی انجام ندهد.


نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آیات و روایات بسیاری برای شناخت حضرت زهرا(س) وجود دارد، ابراز داشت: در بیان فضائل حضرت زهرا(س) نباید از احادیث نو ظهور و بی مبنا استفاده کرد، آیاتی همانند آیه تطهیر، آیه مباهله، آیه مودت و سوره کوثر و هل اتی منابعی غنی برای شناخت حضرت هستند.


وی عنوان کرد: رسول اکرم(ص) فرمودند که فاطمه(س) معیار حق و باطل است، هرکه او را نارحت کند خداوند را ناراحت کرده و هرکه او را خشنود سازد خداوند را خوشنود کرده است؛ با توجه به جایگاه مهم حضرت زهرا(س) می توان حمایت ایشان را بزرگترین دلیل برای اثبات امامت دانست.


آیت الله استادی با بیان این که حضرت زهرا(س) برای بقای دین و جلوگیری از انحراف امت اسلام جان مقدس خود را فدا کردند، خاطرنشان کرد: مصیبت امروز مسلمانان جهان به دلیل انحراف و بدعت صورت گرفته بعد از رحلت رسول اکرم(ص) است، متأسفانه امروزه به نام اسلام هزاران جنایت انجام می شود.


وی التزام ملت و دولت به توصیه ها و سخنان رهبر معظم انقلاب را ضروری دانست و گفت: به عنوان مثال رهبر معظم انقلاب مسأله اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی را مطرح کردند اما آیا در مدیریت کشور تغییری حاصل شد، این ناشکری به این دلیل است که انسان ها حرف ها را می شنوند اما به وظیفه خود عمل نمی کنند.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه افزود: درست است که ملت ایران دشمن های بسیاری دارد اما بسیاری از مشکلات کشور به دلیل فعالیت های افراد داخلی است؛ مشکلات کشور ریشه در عمل نکردن به وظایف دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها