کد خبر: ۳۰۹۱۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۲۴ فروردين ۱۳۹۴
خراسان/ عامل يا عاملان يک جنايت هولناک در مشهد، پس از به آتش کشيدن جسد مقتول از محل متواري شدند. به گزارش خراسان، عصر روز شنبه گذشته، شهروندان در تماس با مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰، از سوختن جسد جواني که داخل يک فرش طناب پيچ قرار داشت، خبر دادند. در پي دريافت اين خبر بلافاصله، ماموران انتظامي و کارآگاهان اداره جنايي به محل اعلام شده، واقع در نزديکي کوه هاي خلج عزيمت و با ريختن خاک شعله هاي آتش را خاموش کردند.

کارآگاهان با مشاهده جسد سوخته جواني که حدود ۲۵ تا ۳۰ سال داشت مراتب را به قاضي ويژه قتل عمد اطلاع دادند و بدين ترتيب با حضور قاضي سيدجواد حسيني در محل سوزاندن جسد، بررسي ها در اين باره آغاز شد اين در حالي بود که تنها بخشي از تي شرت سبزرنگ مقتول باقي مانده و پيکر وي ميان شعله هاي آتش سوخته بود.

به دستور مقام قضايي، جسد اين جوان مجهول الهويه به پزشکي قانوني منتقل شد و تحقيقات در اين باره تا پاسي از شب ادامه يافت. پي گيري سرنخ هاي موجود نشان داد: عامل يا عاملان جنايت، جوان مذکور را در يک منزل مسکوني به قتل رسانده و سپس با يک دستگاه خودرو، جسد او را در محل کشف، با ريختن بنزين به آتش کشيده اند. اين گزارش حاکي است: با صدور دستورات ويژه اي از سوي قاضي حسيني، تلاش کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي براي شناسايي و دستگيري عامل يا عاملان جنايت ادامه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها