کد خبر: ۳۰۹۷۰۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
نماينده قم در مجلس شوراي اسلامي گفت: ارتباط دولت و مجلس خوب است و شايد برخي اظهارات از سوي مشاوران ومعاونان باشد، اما مجلس با کليات دولت ارتباط مناسبي دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايرنا، نماينده قم در مجلس شوراي اسلامي گفت: ارتباط دولت و مجلس خوب است و شايد برخي اظهارات از سوي مشاوران و معاونان باشد، اما مجلس با کليات دولت ارتباط مناسبي دارد.

به گزارش روابط عمومي هيات خادم الرضا(ع) قم ، احمد اميرآبادي فراهاني در جمع اعضاي اين هيات، با اشاره به شعار امسال ، افزود: نمايندگان مجلس که برخواسته از دل ملت هستند با توجه به نامگذاري سال توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان دولت وملت، همدلي و همزباني، وظيفه سنگين تري نسبت به سال هاي گذشته در خصوص حمايت از قوه مجريه دارند.

وي اضافه کرد: هم در دولت قبلي و هم در دولت فعلي حمايت هاي زيادي را از دولت داشته ام و حتي از دولت کنوني بيشتر حمايت کرده ايم و علت آن هم اين بود تا مستقر شوند که البته اکنون ديگر مستقر شده اند و بايد پاسخگو باشند.

وي بيان کرد: البته تذکراتي را نسبت به دولت مطرح کرده ايم، اما اعتقاد داريم که سوال پرسيدن و استيضاح بايد براي خدا باشد و براي چوب لاي چرخ گذاشتن نباشد، زيرا خدا نمي بخشد.

اميرآبادي با بيان اينکه قانون اساسي ما مترقي ترين قانون اساسي دنياست، گفت: هرکجا که منافع ملت هست، مجلس هماهنگ با دولت حرکت مي کند و در مدت سه ماه، سه قانون کارگشا که عبارتند از قانون مقررات مالي دولت، قانون خروج از رکود و قانون بودجه 94 تصويب شد.

وي تصريح کرد: قانون اساسي روابط ميان قوا را مشخص کرده است و اگر در اين مسير حرکت کنيم مشکلي پيش نمي آيد.

* ضرورت کنار گذاشتن دعواهاي حزبي و سليقه اي
وي در ادامه با بيان اينکه نظام مقدس جمهوري اسلامي در مقطعي بسيار حساس است، افزود: وضعيت منطقه، دنياي اسلام و جهان بسيار حساس است و برهمين اساس پرداختن به دعواهاي حزبي و سليقه اي به صلاح نيست و بايد ضمن کنارگذاشتن آن ها به سمت توسعه کشور حرکت کنيم.

نماينده قم در مجلس با اشاره به ضرورت مقابله با دشمنان اسلام در زير پرچم اين دين مقدس و رهبري حکيمانه رهبر معظم انقلاب اسلامي، تصريح کرد: دشمنان ما در کنار هم تلاش دارند تا عرصه را بر ملت ايران تنگ کنند و پيروزي بر آنان جز با همدلي، همراهي و همکاري دولت و مجلس محقق نمي شود.

وي افزود: بعد از پيروزي انقلاب با هجمه هاي زيادي روبرو بوديم که از جمله آن ها، همين تهاجم فرهنگي است که رهبري به عنوان شبيخون فرهنگي از آن ياد کردند و بسياري از مسوولان آن زمان باور نمي کردند، اما اکنون از طريق شبکه هاي مجازي هجمه به خانواده ها به وضوح ديده مي شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها