کد خبر: ۳۰۹۷۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، فردي که به همراه همدست خود به زورگيري از عابران و برخي از رانندگان بزرگراه آزادگان اقدام کرده بود، با تماس پدر خود با پليس به دام افتاد.

سرهنگ حسين ذکايي‌خو، رئيس کلانتري 151يافت آباد در مورد جزئيات اين خبر اظهار داشت: ساعت 11 مورخه 21 فروردين 94 با اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 تهران بزرگ مبني بر بروز يک فقره مزاحمت براي شهروندان در آدرس خليج فارس، خيابان ابوسعيد شرقي بلافاصله اکيپي از مأموران کلانتري 151يافت آباد جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

رئيس کلانتري 151يافت آباد تصريح کرد: پس از حضور مأموران در محل، فردي به هويت «احمد» ساکن آدرس اعلامي به واحد گشت کلانتري مراجعه کرد و گفت که پسرش به هويت «کامبيز» نسبت به خانواده‌اش ايجاد مزاحمت مي کند و يک قبضه سلاح کمري نيز در اختيار دارد که با آن از زنان و دختران مردم زورگيري مي کند.

اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: در ادامه بنا به حساسيت موضوع، مأموران با راهنمايي هاي شاکي و اجازه مالک وارد خانه شده و در اتاقي که درحياط منزل وجود داشت فرد مورد نظر را دستگير کردند.

وي گفت: در حين بازديد اوليه از اتاق، يک قبضه سلاح کمري تقلبي کلت (فندک دار) که متعلق به متهم بود از داخل کشوي کابينت کشف شد که در ادامه متهم به همراه شاکي جهت بررسي و تحقيقات بيشتر به کلانتري فرستاده شدند.

رئيس کلانتري 151يافت آباد بيان داشت: در خلال بازجويي هاي فني مشخص شد متهم به همراه همدست خود در تاريخ 6 اسفند سال گذشته اقدام به زورگيري از عابران و برخي از رانندگاني که در حال تردد در بزرگراه آزادگان بودند، کرده است.

سرهنگ ذکايي‌خو خاطرنشان کرد: در ادامه پرونده متهم بنا به دستور مقام قضايي جهت تحقيقات بيشتر و کشف ساير جرايم و همچنين دستگيري ساير همدستان در اختيار کارآگاهان پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها