کد خبر: ۳۰۹۹۰
زمان انتشار: ۰۰:۳۳     ۲۷ آذر ۱۳۹۰
بازیگر زن مصری جزو لیست سیاه بازیگران مصری است که دشمنان انقلاب این کشور به حساب می آیند. غاده به دلیل سخنان ضد انقلابی خود با تحریم شدن فیلم هایش روبروست. 'ریکلام' اولین فیلم پس از انقلاب مصر است که این بازیگر در آن ظاهر شده است.

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز به نقل از سایت اخبار الیوم مصر؛ یک فیلم "ریکلام" به شدت از سوی جوانان مصری تحریم شده است
تعدادی از جوانان فعال اجتماعی مصر صفحاتی در فیس بوک قرار دادند که در آن تحریم فیلم "ریکلام" با بازیگری "غاده عبدالرزاق" را با توجه به اکران شدن این فیلم در سینما های مصر خواستار شدند.
یکی از این فعالان می گوید انتقادات به این فیلم، به دلیل وجود صحنه های مبتذل "غاده عبدالرزاق" و دیگر بازیگران این فیلم، ادامه دارد و هر روز بیشتر می شود.
کارگردان این فیلم "علی رجب" گفته است تمامی صحنه های فیلم تصویر برداری شده و آماده اکران می باشد. این فیلم در مورد مشکلات اجتماعی زنان در مصر و با بازی 4 بازیگر زن ساخته شده است. غاده نقش "شادیه" دختری را بازی می کند که از مشکلات اجتماعی وخیمی رنج می برد.
گزارش ها حاکی از آن است که غاده به دلیل نیازهای مالی این نقش را پذیرفته است. شرکت توزیع کننده فیلم ریکلام از کم شدن احتمالی اقبال مردم به این فیلم ابراز نگرانی کرده است؛ همچنان که سریال" سماوه " که در ماه رمضان پخش شده بود و غاده در آن به ایفای نقش پرداخته بود، کمترین اقبال سال را در بین سریال های مصری داشته است.
112
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها