کد خبر: ۳۰۹۹۳۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۲۷ فروردين ۱۳۹۴
دروازه بان ملی‌پوش استقلال گفت: «این‌گونه شعار دادن هواداران استقلال تنها ضربه می‌زند و باعث بهتر شدن شرایط نمی‌شود.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، استقلال تهران این روزها پس شکست نفت‌تهران و تراکتورسازی در لیگ هنوز امیدش را به قهرمانی از دست نداده است. شعار هواداران علیه بازیکنان از یک‌سو و بحث آمدن علیرضا منصوریان به استقلال از سوی دیگر سبب شده تا میان طرفداران استقلال اختلاف به وجود بیاید.

 

از همین روی با محسن فروزان که این روزها کمتر مصاحبه می‌کند همکلام شدیم. او برای امیر قلعه‌نویی و هواداران حرف‌های جالبی داشت.

 

* شانس شما برای قهرمانی کم شد یا بهتر بگویم عملا از بین رفته است.

- خیلی‌ها فکر می‌کنند شانس قهرمانی نداریم ولی هنوز می‌توانیم قهرمان شویم. در دیدار برابر ذوب‌آهن حق ما برد بود و موقعیت‌های زیادی را برای گل زدن هدر دادیم. نمی‌دانم چرا چند بازی است موقعیت‌های ما با بی‌دقتی تبدیل به گل نمی‌شود. واقعا هر تیمی نمی‌تواند این‌همه فرصت گلزنی را به‌دست بیاورد. این بدشانسی‌ها تا کی گریبان ما را گرفته خدا می‌داند.

 

* فکر می‌کنی چه عواملی باعث شد تا استقلال که شانس زیادی برای قهرمانی داشت به این روز بیفتد؟

- راجع به این مسایل به وقتش حرف می‌زنم چون معتقدم با پشتکار و تلاش می‌توانیم امید به قهرمانی داشته باشیم.

 

* اما طرفداران کم‌طاقت شده‌اند و علیه‌تان شعار داده‌اند.

- تنها از یک جایگاه علیه ما شعار دادند اما باز هم طرفدار هستند و هر چه بگویند حق دارند. آنها سرمایه‌های اصلی باشگاه هستند و این نحوه برخورد با ما در شأن و شخصیت طرفداران و بازیکنان نیست چون هنوز پنج بازی دیگر مانده است و ما نیاز به حمایت و انگیزه داریم. الان باید طرفداران واقعی بیایند برای حمایت.

 

* انگار هواداران با استقلال قهر کرده‌اند.

- چه بگویم؟ خود ما هم ناراحت هستیم. 10 هزار نفر که بیشتر نمی‌آید آنها هم که شعار می‌دهند البته آنها هم حق دارند. هوادار سرمایه اصلی باشگاه است و فوتبال استقلال با هوادارانش زنده است. من می‌گویم این‌گونه شعار دادن تنها ضربه می‌زند و باعث بهتر شدن شرایط نمی‌شود. امسال باید در همین چند هفته آنقدر تلاش کنیم تا شرایط بهتر شود و هواداران آخر فصل از ما راضی باشند.

 

* فکر می‌کردی این تعداد تماشاگر سر بازی‌های شما بیایند؟

- قبل از اینکه به استقلال بیایم همیشه بازی‌های استقلال برابر تیم‌های معمولی زیر 50 هزار تماشاگر نمی‌آمد اما فکر کنم به‌خاطر بلیت الکترونیکی و گران شدن بلیت‌ها هواداران کمتر می‌آیند. طرفداران ما در دربی هم ورزشگاه را پر نکردند و این برخلاف تصور من بود. اگر سازمان لیگ قیمت‌ بلیت‌ها را پایین بیاورد و دکه‌های فروش بلیت الکترونیکی را بیشتر کند در سطح شهر هم فکر می‌کنم اثر داشته باشد.

 

* اما هواداران پرسپولیس برابر النصر رکورد زدند.

- مطمئن باشید ما هم اگر کسی را داشتیم که بلیت‌ها را رایگان می‌خرید برای استقلال 120 هزار تماشاگر می‌آمد. استقلال بهترین طرفداران آسیا را دارد. من فکر می‌کنم چون طرفداران ما عادت دارند همیشه در صدر جدول باشیم و حالا که سوم، چهارم هستیم کمی دلخور هستند.

 

* قلعه‌نویی معتقد است به‌خاطر زدن او به استقلال ضربه می‌زنند.

- من که در جریان این مسایل نیستم اما چیزی که می‌دانم و می‌خواهم از این طریق به هواداران بگویم این است که نگذارید دل این مرد بشکند و روحیه‌اش خراب شود. قلعه‌نویی برای این تیم زحمت کشیده و این همان قلعه‌نویی است که جام آورد و خون‌دل خورده تا استقلال به اینجا برسد. خیلی‌ها از دور استقلال را می‌بینند و نمی‌دانند که این مرد چه زحمت‌هایی کشیده است. به خدا حالا می‌فهمم چرا هر فصلی که قلعه‌نویی در استقلال بوده به اندازه 10 سال پیر شده است. من که نزدیک او هستم می‌بینم چه روزهای سختی می‌گذراند و الان نیاز به حمایت طرفداران دارد.

 

* قلعه‌نویی می‌گوید او را می‌زنند تا آدم خودشان را بیاورند.

- من در جریان این مسایل نیستم ولی حرف من این است که طرفدار واقعی باید تا روزی که مربی و بازیکن در باشگاه است حمایت کند. قلعه‌نویی مربی کارنامه‌داری است و بیشترین قهرمانی را برای استقلال آورده است که کار هر کس نبوده و نباید دل این مرد بزرگ را شکست. شاید فکر کنید چون مربی من است این حرف‌ها را می‌زنم تا خوشش بیاید در صورتی که او نیاز به تعریف من ندارد ولی احساس می‌کنم حرف‌هایی است که او نمی‌تواند بگوید وگرنه من تنها کسی هستم که هر روز به یک شکل مختلف مورد انتقاد قلعه‌نویی قرار می‌گیرم و خیلی از روزها با حرف‌هایش دل مرا می‌شکند یا با حرف‌هایش روحیه‌ام را خراب می‌کند ولی هیچ‌وقت نمی‌توانم از قابلیت‌های او چشم‌پوشی کنم. او آدم دل‌پاکی است که با تمام حرف‌هایی که به من می‌زند به او اعتقاد دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها