کد خبر: ۳۰۹۹۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۲۷ فروردين ۱۳۹۴
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينکه حوادث يمن و کودک‌کشي‌ها ‌نشان مي‌دهد که ذره‌اي از توحش دولت آمريکا کم نشده است، گفت: ‌رژيم آمريکا همان رژيم وحشي و تجاوز‌گر و ضد‌انساني است‌.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينکه حوادث يمن و کودک‌کشي‌ها ‌نشان مي‌دهد که ذره‌اي از توحش دولت آمريکا کم نشده است، گفت: ‌رژيم آمريکا همان رژيم وحشي و تجاوز‌گر و ضد‌انساني است‌.

سردار محمدرضا نقدي صبح امروز در جلسه معارفه جانشين سپاه عاشورا با اشاره به شرايط حساس جهاني اظهار داشت: بشريت در يک پيچ تاريخي مهم قرار گرفته و دشمني‌هاي شياطين و مستکبران را با ملت‌ها شاهد هستيم به خصوص اوج‌گيري دشمني‌ها با مسلمين را در همه جا شاهد هستيم و ويران کردن خانه‌ها و کشتن زنان و کودکان را در منطقه شاهد هستيم.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين افزود: حوادث يمن و کودک‌کشي‌ها ‌نشان مي‌دهد که ذره‌اي از توحش دولت آمريکا کم نشده و رژيم آمريکا همان رژيم وحشي و تجاوز گر و ضدانساني هست و با درجاتي بيش از گذشته به کار خود ادامه مي‌دهد.

نقدي تاکيد کرد: شوراي امنيت که بهتر است شوراي ناامن‌سازي جهان به آن گفته شود قطعنامه صادر مي‌کند و به جاي اينکه از متجاوز بخواهد که تجاوز را قطع کند ملتي را که مي‌خواهد از خود دفاع کند را از سلاح و تجهيز شدن محروم مي‌کند.

دنيا ديگر از اين همه ظلم و ستم خسته شده است/ مردم دنيا به دنبال ناجي و پناهگاه هستند و امروز ملت‌هاي مظلوم پناهگاه خود را در ايران پيدا کرده‌اند

وي پايمال کردن حق مظلومان و دفاع از غاصبان و تجاوزگران را قانون شوراي امنيت و آمريکا دانست و گفت: دنيا از اين همه ظلم و ستم خسته شده و به دنبال يک منجي و پناهگاه مي‌گردند و امروز اين ملت‌هاي مظلوم پناهگاه خود را در جمهوري اسلامي ايران پيدا کرده‌اند و ايران نقطه اميد و تکيه‌گاه شده است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين خاطرنشان کرد: در حال حاضر هر ملتي که از خود دفاع مي‌کند مستکبران ايران را متهم به دخالت مي‌کند و اين در حالي است که مستکبران سلاح و هواپيما مي‌فرستند و مردم را بمباران مي‌کنند و اين امر به علت اين است که مردم کشورهاي محروم ايران را محل اميد و تکيه گاه خود مي‌دانند.

وي ادامه داد: براساس قانون آنان يک سخنراني مقام معظم رهبري و نيز پرستاري از مجروحان مظلومان دخالت محسوب مي‌شود اما کشتار وحشيانه آنان دخالت محسوب نمي‌شود و اين در حالي است که کانون بيداري ايران اسلامي نقطه اميد مظلومان و مردم جهان است و همانگونه که سيدحسن نصر الله در سخنراني خود گفت، محبوبيت ايران به صورت طبيعي در منطقه و جهان به وجود آمده است.

وي يادآور شد: اين نقطه اميد شدن مظلومان جهان براي ما هم مايه اميدواري و سرافرازي است و در عين حال مايه نگراني است که مسئوليت را سخت‌تر کرده و بايد بتوانيم به الگوهاي مورد انتظار برسانيم.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: اين مسئوليت سخت را در شرايطي دشوار بر دوش داريم و در حالي که با آنان مذاکره مي‌کنيم با ما جنگ نظامي نيز مي‌کنند و در مرزها توسط تروريست‌ها با ما در حال جنگ هستند.

وي يادآور شد: تمام پايگاه‌هاي تروريستي و سلطنت‌طلب‌ها مقرشان در آمريکا قرار دارد و علاوه بر آن صدها شبکه ماهواره‌اي بر ضد ملت ايران از آمريکا هدايت مي‌شوند و ما بايد الگوي ملت‌هاي ستمديده را در چنين شرايط سختي بسازيم و اين ماموريت امروز ملت ايران است که با رهبري الهي متکي به خدا اين کار ممکن است.

سردار نقدي افزود: نفرت و ايجاد جنگ و نفاق ميان ملت‌هاي مسلمان منطقه از اهداف و برنامه‌هاي استکبار است و اين در حالي است که امروز سرمايه بزرگ وحدت و همدلي را در منطقه و از جمله ميان ايران و عراق شاهد هستيم.

امروز بايد آذربايجان به دنبال باکري زمان خود و ستارخان امروز خود باشد

وي در ادامه سخنان خود با اشاره به الگو بودن تبريز در ميان بسياري از شهرهاي کشور تصريح کرد: امروز بايد آذربايجان به دنبال باکري زمان خود و ستارخان امروز خود باشد و آن بزرگان در زمان خود کار بزرگ خود را انجام دادند و ما نيز نبايد در گذشته بمانيم و براي فرداي تاريخ باکري‌ها و ستارخان‌ها را بسازيم.

وي همچنين همدلي و همزباني ميان دولت و ملت را نياز مهم امسال دانست و گفت: براي مقابله با زورگوئي‌هاي مستکبران به همدلي و همزباني نيازمنديم و سال 94 بايد سال اتفاقات مهم در عرصه بسيج نيز باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها