کد خبر: ۳۱۰۶۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «این شرایط واقعاً برای پرسپولیس که پرطرفدارترین تیم آسیاست، اصلاً خوب نیست.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرورزشی ، همه چیز از صحبت های محمد نوری آغاز شد. او گفت که اگر برانکو ایوانکوویچ بخواهد، آندرانیک تیموریان را به پرسپولیس می‌آورد.

 

البته آندو هم تأکید کرد اگر در تراکتورسازی بماند، نوری را برای فصل آینده به تبریز می‌برد. در واقع این یک پیغام غیرمستقیم از سوی آندو بود تا بگوید که فصل بعد به پرسپولیس نخواهد رفت.

 

در مورد مصاحبه آندو با نوری صحبت کردیم که او در این خصوص گفت: «آندو دوست قدیمی و صمیمی من است. ما قبلاً در تیم‌ملی کنار هم بازی کردیم، هر چند که تعداد این بازی‌ها زیاد نبود. ما زوج خوبی را تشکیل دادیم. در بازی با روسیه در کنار هم قرار گرفتیم و تیم‌ملی آن بازی را برد. بازی با کره‌جنوبی و امارات هم همین اتفاق افتاد، ولی متأسفانه در این سال‌ها خیلی کم پیش آمد که در کنار هم بازی کنیم.»

 

از نوری می‌خواهیم به‌طور صریح به این سؤال پاسخ بدهد، آیا حاضر است فصل بعد به تراکتورسازی برود که خاطرنشان کرد: «هنوز چیزی مشخص نیست و هیچ بازیکنی نمی‌تواند در مورد آینده‌اش صحبت کند. من بازیکن پرسپولیس هستم و همه می‌دانند این تیم را از صمیم قلب دوست دارم. حالا هم باید بگویم فعلاً تمرکز روی موفقیت پرسپولیس است و به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنم. البته این را هم بگویم من و آندو فصل بعد در یک تیم بازی خواهیم کرد!»

 

گفتنی است نوری حاضر نشد توضیح بیشتری در این زمینه بدهد.

 

کاپیتان سرخ‌ها از وضعیت مبهم این باشگاه هم ناراحت است: «الان اصلاً مشخص نیست فصل آینده چه کسی مدیرعامل باشگاه خواهد بود و چه کسی قرار است پرسپولیس را اداره کند. ما یک روز می‌شنویم که قرار است هدایتی بیاید و روز دیگر می‌گویند او حاضر نیست بیاید. این شرایط واقعاً برای پرسپولیس که پرطرفدارترین تیم آسیاست، اصلاً خوب نیست.»

 

وی همچنین تاکید کرد: «همه تیم‌ها در حال برنامه‌ریزی هستند اما هیچ چیز در پرسپولیس مشخص نیست. کاش حداقل می‌دانستیم برای فصل آینده چه شرایطی داریم، ولی باشگاه حتی با یک بازیکن هم برای فصل آینده صحبت نکرده تا حداقل خیلی‌ها تکلیف خودشان را برای ماندن یا جدایی از پرسپولیس بدانند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها