کد خبر: ۳۱۰۹۱۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
دروازه بان نفت تهران گفت: «یک فصل دیگر با نفت‌تهران قرارداد دارم و اصلا به این مسایلی که دوستان از الان نسبت به آن احساس خطر کرده و حاشیه‌سازی می‌کنند توجهی ندارم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، محسن فروزان دروازه‌بان استقلال حرفی زده که گویا ترکش‌های این صحبت‌های او در مورد همتایانش در لیگ‌برتر تمامی ندارد.

 

در این میان حالا علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان نفت که 5 بار دروازه خودش را مقابل ذوب‌آهن باز شده دید و در ادامه صدر را از دست دادند به عنوان یک مدعی وارد شده و با کنار گذاشتن همه دروازه‌بان‌های لیگ‌برتر روی صحبت فروزان را فقط و فقط به خودش می‌داند.

 

با این حال این دروازه‌بان معتقد است او در نفت جایگاه خوبی دارد و برخلاف تفکرات فروزان در این مقطع اصلا به استقلال و گرفتن جایگاه او فکر نمی‌کند.

 

صحبت های بیرانوند در این خصوص در ادامه می آید:

 

* دومین باخت پیاپی این‌بار مقابل ذوب‌آهن و به قیمت از دست دادن صدر؟

- واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. در این بازی نفت اصلا خوب نبود و شاید اگر بچه‌ها یک مقدار کم توجهی بیشتر می‌کردند حتی 10بار دروازه ما باز شده بود. کنترل بازی از دست ما در رفته بود و با این شرایط خودتان دیدید قدرت نفت بازهم وجود داشت و سه تا از پنج گل را جبران کردیم. امیدوارم این دو بازی و از دست دادن صدر تلنگری برای من و بقیه تیم باشد تا بتوانیم در ادامه همچنان در سه جام مدعی بمانیم.

 

* اما هیچ‌کس تصور نمی‌کرد نفت دو باخت پیاپی بیاورد؟

- باور کنید خود ما هم به نوعی شوکه هستیم. به نظر من علت اصلی این وضعیت به وجود آمده خستگی بچه‌ها بوده که باعث شد تمرکزشان را به خاطر فشار بازی در لیگ و آسیا در این دو بازی از دست بدهند. به امید خدا این هفته در آزادی پاختاکور را شکست دهیم هم صعودمان به مرحله بعد قطعی شده و هم اینکه با روحیه خوب به ادامه لیگ و بازی با پدیده فکر می‌کنیم.

 

* با این حال اما هنوز بازی‌های پرفشار مانده و این یعنی خستگی ادامه دارد. این حرف تو بوی ناامیدی از فتح جام قهرمانی را می‌دهد؟

- نه! اصلا این‌طور نیست. باور کنید ما در ادامه این دو بازی را جبران خواهیم کرد و آن وقت بازهم صدر را پس خواهیم گرفت. شما شک نکنید تیم منصوریان با این همه دشمن، آزار و اذیت و با این همه که برای او می‌زنند، حداقل دو جام را امسال به دست خواهد آورد.

 

* منظورت چیست؟

- ببینید علیرضا منصوریان در این دو هفته که بازی‌ها را واگذار کردیم خیلی ناراحت است و به همین خاطر در این زمینه نمی‌خواهم زیاد موضوع را باز کنم. با این حال اما بنده‌خدا علی‌آقا از همه طرف تحت فشار است تا کاری کنند تیم نتیجه نگیرد. در این خصوص از یکسری مسوول و مربی گرفته تا یک خواننده زیرزمینی مدام در مورد این مربی و تیمش در طول فصل حرف زده و می‌زنند و با او دشمنی دارند.

 

* خودت فکر می‌کردی در این فصل علیرضا بیرانوند در یک بازی 5 بار دروازه‌اش باز شود؟

- دنبال بهانه نیستم اما واقعا در این بازی جدای اینکه روز بد ما بود و من هم اشتباهاتی داشتم اما باد هم خیلی من را اذیت کرد و در یکی از صحنه‌ها باعث شد تا نتوانم توپ را بگیرم و کاوه رضایی از راه برسد و دروازه ما را باز کند. با این حال کار ما با ذوب‌آهن تمام نشده چون یک بازی مهم با آنها در جام‌حذفی داریم تا آنجا بتوانیم نتیجه را دنبال کنیم.

 

* با این‌همه تو در یک پیام در فضای مجازی از بچه‌های نفت عذرخواهی کرده بودی و این یعنی تو پذیرفته بودی که مقصر اصلی این باخت هستی؟

- اصلا این‌طور نیست. من این پیام را نه به‌خاطر اینکه اشتباه کرده‌ام و مقصر باخت هستم گذاشتم بلکه به‌خاطر عذرخواهی از اهالی فوتبال و به‌خاطر اینکه نفت نتوانسته در این دو بازی خوب نتیجه بگیرد گذاشتم. وگرنه در این بازی باور کنید من موقعیت‌های زیادی را گرفتم که اگر روز بدم بود چه‌‌بسا چندین‌ بار دیگر دروازه ما مقابل ذوب‌آهن باز شده بود.

 

* از این حرف‌ها بگذریم، صحبت‌های فروزان را بعد از بازی استقلال– ملوان شنیده‌ای؟

- نه! نشنیدم چه گفته است.

 

* او دروازه‌بان‌های لیگ را مقابل استقلال به "اشمایکل" و در مابقی مسابقات به "کریم شیره‌ای" تشبیه کرده است!

- (خنده) جالب است اما منظور او همه دروازه‌بان‌های لیگ نبوده است.

 

* چطور؟

- روی صحبت فروزان با من بوده است. اشکال ندارد آقای فروزان باشد ما کریم شیره‌ای هستیم و حرف تو برایم مهم نیست. مهم برای من نظر کارشناسان و هواداران استقلالی است که می‌دانند من عاشق این تیم هستم و هر جایی مرا می‌بینند مصرانه می‌خواهند که فصل بعد در این تیم بازی کنم. من از این همه لطف هواداران استقلال سپاسگزارم اما فروزان بداند در نفت جایگاه خوبی دارم و با این تیم در سه جام مدعی هستم و به همه خواسته‌هایم از جمله به حق رسیدن و پوشیدن لباس تیم‌ملی رسیده‌ام. به همین خاطر برخلاف ایشان به جایگاه او در تیم استقلال فکر نمی‌کنم. توصیه‌ام به فروزان این است به جای این مسایل سرش به کار خودش باشد و روی عملکرد خودش تمرکز کند تا تیم او حداقل در مسیر قهرمانی کارش به دست و پا زدن برای گرفتن یک سهمیه نکشد.

 

* پس 5 گلی که در بازی با ذوب‌آهن خوردی و چون از تو به عنوان یک گزینه جدی برای فصل بعد در استقلال نام برده می‌شود باعث شده فروزان این حرف‌ها را بزند؟

- باور کنید در آن بازی مقابل ذوب‌آهن هر دروازه‌بان دیگری بود حرف من را متوجه می‌شد خیلی کار سختی داشتیم و شاید اگر تجربه کافی وجود نداشت بیشتر از این دروازه ما باز می‌شد. به هرحال من قبلا هم گفتم یک فصل دیگر با نفت‌تهران قرارداد دارم و اصلا به این مسایلی که دوستان از الان نسبت به آن احساس خطر کرده و حاشیه‌سازی می‌کنند توجهی ندارم و هدفم فقط موفقیت نفت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها