کد خبر: ۳۱۰۹۹۹
زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
روز گذشته کادر پزشکی رئال مادرید اعلام کرد که لوکا مودریچ 6 هفته از میادین دور خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مارکا، خبر بدتر امروز به گوش طرفداران رئال رسید. گرت بیل هم حداقل دو تا سه هفته از میادین دور خواهد بود. خبرهای بد تمامی ندارد. کریم بنزما درد شدیدی از ناحیه زانو حس می‌کند و به احتمال فراوان در دربی چهارشنبه غایب خواهد بود.

این‌جاست که آنجلوتی باید به بازیکنانی اعتماد کند که خود او در این فصل آن قدر به آن ها بازی نداده تا اعتماد به نفسشان به زیر صفر برسد.

خسه و چیچاریتو  گزینه‌های جانشینی دو ضلع مثلث بی بی سی هستند. میانه میدان هم سه گزینه ای که این فصل بازی های قابل قبولی ارائه نداده اند باید به میدان بروند.

به نظر می‌رسد دربی مادرید برای آنجلوتی از همیشه سخت تر باشد. او در 7 دربی گذشته  پیروزی نداشته است. فشار روحی و روانی سنگین بر تیم او وارد شده و هواداران حذف در مرحله  یک چهارم را تاب نمی‌آورند.

در شبکه های اجتماعی هواداران از کارلتو می‌خواهند تا راموس یا په‌په را به میانه میدان منتقل  کند و سیستم بازی خود را تغییر بدهد.

به نظر می‌رسد مهمترین چالش فصل برای آنچلوتی در حال رقم خوردن باشد. مردی که به تغییر سیستم اعتقادی نداشت، حالا  مجبور است با توجه به داشته‌هایش تغییراتی اساسی در تیم ایجاد کند. رئال سه تن از ستارگان اصلی خود را در اختیار ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها