کد خبر: ۳۱۱۴۴۳
زمان انتشار: ۰۸:۴۱     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
در دومین بخش از سری جدید برنامه طنز خندوانه، رضا شفیعی جم به تمسخر رفتگران پرداخت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رجانیوز، در بخشی از این برنامه رضا شفیعی جم در اقدامی غیر متعارف و عجیب، به بهانه تقلید رفتار رفتگرانی که شبها خیابان ها را تمیز می کنند و بعضا سر و صدایشان ممکن است داخل منازل بیاید، برای دقایقی به تمسخر این قشر زحمت کش پرداخت.

هر چند وی بلافاصله از مخاطبان خواست تا با تشویق رفتگران، هر گونه شایبه ی تمسخر آنها را از بین ببرد اما حجم رفتار تمسخر آمیز وی تا حدی بود که دیگر میهمان برنامه یعنی بیژن بنفشه خواه نیز طی اظهاراتی، تلویحا گلایه خود از رفتارها و اظهارات شفیعی جم را بیان کند و تاکید کند که آیا واقعا سخنان و رفتارهای وی موجب رنجش این قشر زحمت کش نشده است؟

در این قسمت از برنامه رامبد جوان بلافاصله تاکید کرد که هدف از این برنامه تمسخر هیچ فرد و گروهی نیست و تنها شوخی با رفتگران مدنظر بوده است اما رفتارهای عجیب و تمسخر آمیز شفیعی جم به حدی بود که به نظر می رسد دست اندکاران برنامه خندوانه باید به جبران این اقدام زشت خود بپردازند.

به نظر می رسد عذرخواهی رسمی از این قشر زحمت کش و شریف و همچنین دعوت از تعدادی از رفتگران در یکی از برنامه های آینده خندوانه، می تواند تا حدی جبران کننده رفتارهای نادرست شفیعی جم در این برنامه باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها