کد خبر: ۳۱۱۴۷۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
در اولين جلسه هيئت نمايندگان هشتمين اتاق بازرگاني، صنايع و معادن و کشاورزي تهران، مسعود خوانساري به عنوان تنها کانديداي رياست، رئيس اتاق بازرگاني تهران شد. پيش از اين رياست اتاق بازرگاني تهران بر عهده يحيي آل اسحاق بوده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، در اولين جلسه هيئت نمايندگان هشتمين اتاق بازرگاني، صنايع و معادن و کشاورزي تهران، مسعود خوانساري به عنوان تنها کانديداي رياست، رئيس اتاق بازرگاني تهران شد. پيش از اين رياست اتاق بازرگاني تهران بر عهده يحيي آل اسحاق بوده است.

اولين جلسه هيئت نمايندگان اتاق بازرگاني، صنايع و معادن و کشاورزي تهران با حضور 55 نفر از اعضا و به منظور برگزاري انتخابات هيات رئيسه برگزار شد.

در اين انتخابات، خسرو تاج و شمس اردکاني به عنوان ناظر و زرگران به عنوان منشي، بر انتخابات نظارت داشتند. پس از اعلام نتايج راي‌گيري، مسعود خوانساري با 51 راي رئيس اتاق بازرگاني، صنايع و معادن و کشاورزي، مهدي جهانگيري با 47 راي نايب رئيس و علاء ميرمحمدصادقي با 45 راي نايب رئيس دوم شدند. همچنين حامد واحدي با 49 راي خزانه دار و سيدفاطمه مقيمي با 47 راي منشي هيئت رئيسه اتاق بازرگاني شدند.

خوانساري در دور هفتم اتاق تهران، رييس کميسيون حمل و نقل و ارتباطات و در انتخابات دور هشتم، از اعضاي ائتلاف براي فردا بود. پيش از اين، يحيي آل اسحاق، از سال 85، براي دو دوره، رياست اتاق تهران را بر عهده داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
۰
۰
بهر آمدنت چه بود و بهر رفتنت چیست؟؟؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها