کد خبر: ۳۱۱۶۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
العالم/ روزنامه «ديلي ميل» چاپ انگليس نوشت که نوجواني که گفته مي شود پسرعموي سرکرده داعش است، در يکي از مناطق عراق خودش را منفجر کرد.

ديلي ميل با اشاره به اينکه پسرعموي داعش در سن نوجواني قرار داشت اعلام کرد، راهبرد جديد داعش سوء استفاده از نوجوانان براي انجام عمليات انتحاري است.
پس از انتشار خبر مصدوميت شديد ابوبکر البغدادي و پخش اين اخبار که وي به قدري مجروح شده که توان اداره گروه تروريستي داعش را ندارد، اينک خبر انفجار انتحاري توسط يکي از خويشاوندان و نزديکان البغدادي نگاه ها را متوجه خود کرده است.
اين روزنامه انگليسي خاطرنشان کرد، داعش اکنون بر اين امر متمرکز شده است که نوجوانان محلي را با شستشوي مغزي به بمب هاي مرگبار تبديل کند.
ديلي ميل تأکيد کرد: «ابو حفص البدري» پسرعمومي ابوبکر بغدادي به همراه يکي ديگر از دوستانش به نام «ابو يعقوب العراقي» که در سن نوجواني بودند، در حمله اي به پالايشگاه بيجي در استان صلاح الدين خودشان را منفجر کردند.
بر اساس اين گزارش، سن اين دو نفر از 16 سال تجاوز نمي کرد.
ديلي ميل خاطرنشان کرد: البته داعش فقط از نوجوانان محلي براي حملات انتحاري استفاده نمي کند، زيرا قبلا هم يک نوجوان 18 ساله استراليايي به نام 'جک بيلارد' که از شهر ملبورن به عراق رفته بود، خودش را نزديک رمادي منفجر کرده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها