کد خبر: ۳۱۱۶۶۲
زمان انتشار: ۰۰:۳۰     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
بازیكن برزیلی پرسپولیس با رقم 900 هزار دلار برای یک فصل، از سوی باشگاه خلیج نشین روبرو شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، فرناندو گابریل چوب اعتراض خودش در دقیقه 66 مقابل سپاهان اصفهان و دست ندادن با پیام صادقیان را در بازی با لخویا خورد و 90 دقیقه روی نیمکت نشست.

 

برخی با این تنبیه هافبک برزیلی از سوی برانکو موافقند و برخی دیگر معتقدند گابریل می‌توانست مقابل حریف قطری حداقل از دقیقه 60 به بعد مثمرثمر واقع شود.

 

هر چه بود، سرمربی کروات پرسپولیس تصمیمی گرفت که در نهایت به شکست 3 بر صفر این تیم منجر شد. گر چه حضور گابریل هم تضمینی برای جلوگیری از شکست سنگین نبود!

 

اما آنچه این ماجرا را مهم تر می كند مربوط به ایمیل باشگاه الغرافه قطر به مدیر برنامه‌های گابریل است. ظاهراً نمایش این برزیلی در بازی رفت پرسپولیس برابر لخویا در تهران به شدت توجه دست‌اندرکاران باشگاه الغرافه را جلب کرده و پس از آن دیدار تاریخی به صورت غیررسمی به مدیر برنامه‌های گابریل پیشنهاد داده‌اند.

 

گویا قطری‌ها رقم 900 هزار دلار برای یک فصل پیشنهاد داده‌اند که مبلغ قابل توجهی است.

 

قرارداد گابریل با باشگاه پرسپولیس تا پایان لیگ چهاردهم و اتمام مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا اعتبار دارد و این هافبک برزیلی می‌تواند از جمع سرخپوشان جدا شود. البته در قرارداد گابریل ذکر شده که در صورت توافق طرفین می‌تواند در پرسپولیس بماند ولی بعید می‌دانیم برانکو موافق این اتفاق باشد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها