کد خبر: ۳۱۱۷۴۵
زمان انتشار: ۰۸:۳۲     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور گفت: با توجه به شعار سال و با عنایت وزیر کشور و با تشکیل جلسات متعدد و کارگشا، خانه احزاب که به‌دلیل اختلافات موجود بین مسئولان خود تعطیل شده بود، راه‌اندازی شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمد امین رضازاده مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور در جلسه هم‌اندیشی احزاب و تشکل‌های سیاسی شهرستان ری که با حضور هدایت‌اله جمالی‌پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، معاونان فرماندار، بخشداران و روسای احزاب و تشکل‌های سیاسی شهرستان ری در تالار خدمت فرمانداری برگزار شد، شعار همدلی و هم‌زبانی را یکی از الزامات و نیازهای نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: یکی دیگر از الزامات ایجاد ارتباط بین دولت و ملت، ایجاد گروه‌ها، احزاب و تشکل‌های سیاسی است.


مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور در ادامه با اشاره به این موضوع که احزاب باید با تدبیر و درایت برای بازسازی و احیاء و اعتمادسازی جایگاهشان خودشان اقدام کنند، گفت: منافع ملی و مسائل فراسیاسی در کشور که برای مردم و نظام به مانند مسئله هسته‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است نباید خرج دعواها و نزاع‌های سیاسی شود.

وی حضور فعال و پویای احزاب و تشکل‌های سیاسی در امر برگزاری انتخابات را بسیار موثر خواند و عنوان کرد: احزاب و فعالین سیاسی موظفند امنیت اجتماعات و سخنرانی‌هایی را که قانون به آن‌ها مجوز داده است، برقرار کنند.


مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور در پایان عنوان کرد: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون حدود 15 حزب با گرایش‌های گوناگون سیاسی تاسیس شده است و حدود 20 مورد دیگر نیز در نوبت هستند تا پس از گذارندن مراحل قانونی به ثبت برسند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها