کد خبر: ۳۱۱۸۰۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
پسر اسطوره استقلال گفت: «تعداد تماشاگر تمرین های حجازی از بازی های حالا كه در كورس قهرمانی هستند بیشتر بود.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، نتیجه نگرفتن استقلال طی چند هفته اخیر سبب شد تا بار دیگر نام ناصر حجازی بر سر زبان‌ها بیفتد و مخالفان امیر قلعه‌نویی اسطوره استقلال را مقابل او علم کنند. نام حجازی در حالی به اپوزیسیون تبدیل شده که خانواده حجازی خیلی خودشان را وارد این ماجراها نمی‌کنند.

 

آتیلا حجازی درباره این مسایل و حضورش در پشت صحنه سریال در حاشیه مهران مدیری صحبت کرد.

 

* این روزها نام ناصر حجازی باعث اختلاف میان هواداران شده است؟

- به هر حال در این دو سال اتفاقاتی رخ داده که اسم ناصر حجازی در ورزشگاه برده نمی‌شود. بعد از زمان پرویز مظلومی که نام پدر را صدا می‌زدند الان دو سالی هست که ناصر حجازی ممنوع‌الاستقلال است.

 

* کمی بدبینانه نیست این نوع نگاه؟

- اصلا، خوش‌شان نمی‌آید اسم ناصر حجازی را ببرند. دلیل این کارشان هر چه هست برای خودشان قابل احترام است. اما چرا پاسخگوی مردم نیستند که استقلال به روزی افتاده که فقط 2، 3 هزار تماشاگر سر بازی‌هایش می‌روند در حالی که در کورس قهرمانی است. طی دو سال گذشته تنها سر بازی صبای قم رفتم که واقعا حضور این تعداد تماشاگر خنده‌دار بود. کاری کرده‌اند که مردم از استقلال فراری شده‌اند.

 

* فکر نمی‌کنید اگر کدورت‌های خانواده حجازی و قلعه‌نویی پایان یابد روح ناصر حجازی هم بابت آرامش در استقلال آرامش می‌گیرد.

- پدر من از هیچ آدمی کینه به دل نداشت حتی این آقا. او از خیلی‌ها ناراحت بود چون حرف و عمل‌شان یکی نبود اما روزی که خواست برود همه را بخشید و رفت. من هم آدم خاصی نیستم که بخواهم ببخشم و جایگاهی ندارم چون به جایی وصل نیستم و اگر وصل بودم الان جایگاه هم داشتم.

 

* اما می‌شود با حمایت از باشگاه راه و رسم ناصر حجازی را در بخشش نشان داد...

- این آقا برای من قابل احترام است و اگر انتقاد می‌کنم شخصی نیست بلکه فقط اختلاف سلیقه داریم. مردم می‌بینند 10 بازی است تیم‌شان نتیجه نگرفته است، آخر می‌شود گفت 10 بازی بدشانسی آورده‌اند. من و این آقا با هم بازی هم کرده‌ایم و در استقلال بودیم.

 

* شما برای بازی های استقلال به ورزشگاه می‌روید؟

- جوی به‌وجود آورده‌اند که جای من در ورزشگاه نیست. اگر بروم و تیم ببازد می‌اندازند گردن ما. تمرینات استقلال در سال 86 زمان پدر من بشتر تماشاگر داشت تا الان که در کورس قهرمان هستند. با این حال امیدوارم استقلال به روزهای اوج باز گردد و سهمیه آسیا را بگیرد.

 

* چه شد سر از پشت صحنه سریال در حاشیه مهران مدیری درآوردی؟

- سیامک انصاری و لک‌پوریان از دوستان خوب من هستند که بنا به دعوت آنها سر لوکیشن در حاشیه رفتم. فضای جالبی بود.

 

* مهران مدیری هم شما را شناخت؟

- بله. مهران مدیری خیلی فوتبالی نیست اما در مراسم پدرم هم آمده بود و کلی با هم حرف زدیم.

 

* چی می‌گفت؟

- مهران مدیری می‌گفت پدرت از اسطوره‌های واقعی فوتبال ایران است و گفت هر جا که احتیاج به من بود که حضور داشته باشم در خدمت هستم. آقای مدیری از چهره‌های شناخته شده و مردمی است و با اینکه فوتبالی نیست برای پدر من احترام قائل بود که از این منش او لذت بردم.

 

* پیشنهاد بازیگری به تو نداد؟

- نه، من فقط یک بار جلوی دوربین خانم نیکی کریمی حاضر شدم و علاقه دارم وارد عرصه هنرپیشگی شوم.

 

* ناصرخان هم قرار بود فیلم بازی کند؟

- مادرم مخالف بود پدر مقابل دوربین برود اما همسر من مشکلی ندارد من هنرپیشه شوم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها