کد خبر: ۳۱۲۱۰۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
اوضاع و احوال پرسپوليس صداي بسياري از هواداران و پيشکسوتان اين تيم را در آورده است و آنها به شدت نگران تيم محبوب خود هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، يکي از اين پيشکسوتان ناصر محمدخاني مهاجم بزرگ سرخپوشان در دهه 60 است. ستاره‌اي که با سرعت و فرارهاي ويران‌کننده خود خط دفاع هر تيمي را آشفته مي‌کرد. محمد خاني حالا سال‌هاست که از دور نظاره‌گر تيم دوران بازيگري‌اش است. وي در روزهايي که شنيده مي‌شود، برانکو نيز جايگاه مطمئني روي نيمکت پرسپوليس ندارد، معتقد است که با يکي، دو بازي نمي‌توان درباره يک مربي نظر داد و براي همين بايد به برانکو هم وقت داد تا اهدافش را در تيم پياده کند. او درباره درگيري محمدرضا خانزاده و سوشا مکاني با هواداران پرسپوليس در قطر هم صحبت کرده و معتقد است آنها در لباس پرسپوليس حق چنين رفتاري را ندارند و کميته انضباطي بايد با آنها برخورد کند.

 

ناصرخان، ‌اوضاع و احوال پرسپوليس را چگونه مي‌بينيد؟

 

وا... اوضاع که مانند گذشته بد است. تيم که سه هيچ در قطر باخته و مديريت که هر روز دچار تغيير است. آقاي سياسي هم که گويا استعفا داده اما همچنان در هيات‌مديره است و خبر رسيده که با قائم‌مقام هم دچار اختلاف هستند. در هر حال اميدوارم که وضعيت تيم بهتر شود.

 

با اين شرايط فکر مي‌کنيد وضع واگذاري باشگاه به چه صورت پيش برود؟

 

نمي‌دانم اما اميدوارم هر اتفاقي که مي‌افتد به صلاح پرسپوليس باشد.

 

شما هم جزو پيشکسوتاني هستيد که طرفدار خريد باشگاه توسط حسين هدايتي‌اند؟

 

ما با آقاي هدايتي و علي آقا (پروين) و تعدادي از پيشکسوتان چند جلسه در اين خصوص داشتيم و قرار شده بود که آقاي هدايتي در صورت خريد درصدي از سهام باشگاه را براي پيشکسوتان بخرند. در هر صورت ايشان يکي از طرفداران پرسپوليس است که کمک زيادي به تيم کرده و دوست و بچه محل علي آقا هم هست و فکر مي‌کنم که حضورشان در پرسپوليس مفيد باشد.

 

به آينده حضور برانکو در پرسپوليس اميدوار هستيد؟

 

با يکي، دو بازي که نمي‌توان در مورد يک مربي نظر داد. الان به نظر من، برانکو بيشتر در حال ارزيابي پرسپوليس براي فصل آينده است و حداقل بايد هفت، هشت بازي به او فرصت داد تا تفکراتش را در تيم پياده کند.

 

بازي امروز مقابل سايپا را چطور مي‌بينيد؟

 

پرسپوليس محکوم به برد است. اين تيم اگر مي‌خواهد اوضاعش در جدول بهتر شود، بايد مقابل سايپا به پيروزي برسد. هر چند که سايپا هم تيم خوبي است و مي‌خواهد در خانه‌اش نتيجه بگيرد.

 

نگران نيستيد پرسپوليس سقوط کند؟

 

سقوط که نمي‌کند. اصلا! پرسپوليس دو بازي خانگي دارد و دو بازي خارج از خانه که اگر بچه‌ها همت کنند مي‌توانند نتيجه بگيرند اما واقعا پرسپوليس نبايد اينجاي جدول باشد. آن زمان ما اصلا فکر نيمه پايين جدول را هم نمي‌کرديم و اگر قهرمان هم نمي‌شديم جزو تيم‌هاي بالاي جدول و در کورس بوديم اما متاسفانه امسال اوضاع تيم خيلي بد بود و اميدوارم شرايط بهتري براي پرسپوليس به‌وجود بيايد.

 

فکر مي‌کنيد چه تيمي قهرمان شود؟

 

هر چهار تيمي که بالاي جدول هستند شانس زيادي دارند و نمي‌توانم بگويم که سپاهان يا تراکتور و نفت تهران يا فولاد کدام حتما قهرمان مي‌شوند. ما در ليگ اول فکر نمي‌کرديم قهرمان شويم و فکر مي‌کرديم استقلال در انزلي يا مي‌برد يا مساوي مي‌کند و قهرمان مي‌شود اما استقلال به ملوان باخت و ما هم فجرسپاسي را برديم و قهرمان شديم.

 

در خصوص اتفاقي که منجر به درگيري خانزاده و مکاني با يکي از هواداران پرسپوليس در قطر شده چه نظري داريد؟

 

اين رفتارها اصلا در شأن بازيکنان پرسپوليس نيست. آنها بايد بدانند که لباس چه تيمي را پوشيده‌اند. آنها اگر عصباني هم بودند نبايد آن رفتارها را مي‌کردند. خانزاده لباس پرسپوليس تنش بود و پليس قطر هم آن اطراف بود که رفت و آن هوادار را زد اگر تنها بود جرات مي‌کرد برود دعوا کند؟ به نظر من اگر کميته انضباطي کمي سفت و سخت بگيرد و در چنين مواقعي برخورد محکمي با بازيکنان خاطي داشته باشد، آنها ديگر هرگز چنين کارهايي نمي‌کنند. باور کنيد زمان ما اصلا چنين رفتاري با هواداران نداشتيم و آنها هميشه احترام ما را نگه مي‌داشتند و ما همينطور اما وقتي چنين اتفاقاتي مي‌افتد، همه متاسف مي‌شوند و اميدوارم ديگر شاهد چنين صحنه‌هايي نباشيم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها