کد خبر: ۳۱۲۲۱۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۵     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايسنا/ عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: رسانه‎ها و مطبوعات به دنبال تعريف و تمجيدهاي دروغين نباشند.

ابراهيم آقامحمدي درباره برگزاري هشتمين جشنواره منطقه‎اي مطبوعات و خبرگزاري‎ها که در نيمه دوم ارديبهشت ماه سال 94 به ميزباني لرستان برگزار مي‎شود، افزود: نفس اين جشنواره به جهت استفاده از تجارب به دست آمده در عرصه مطبوعات، دانش نوين و کارکردهاي صورت گرفته، است تا بر دانش مطبوعات از طريق آشنايي با آثار يکديگر افزوده شود.

وي بيان کرد: منطقه‎اي بودن اين جشنواره سبب خواهد شد که سطح کيفيت آثار ارائه شده بالاتر رفته و در نهايت خروجي اين مهم خلق اثر معتبرتر، واقعي‎تر و کيفي‎تر باشد.

نماينده مردم خرم‎آباد و چگني در مجلس اضافه کرد: اين جشنواره کمک خواهد کرد رسانه‎ها و مطبوعات نوپا از تجارب قوي ديگر رسانه‎ها بهره‎مند شوند و قطعاً برگزاري اين مهم کارکرد و بازدهي خوبي براي جامعه مطبوعاتي دارد.

آقامحمدي يادآور شد: حضور خبرنگاران، سردبيران و افراد خبره براي شرکت در اين جشنواره سبب خواهد شد آموخته‎هاي ارزشمندي در اختيار يکديگر بگذارند و از اين آموخته‎ها در جهت کيفيت بخشيدن به آثارشان استفاده کنند.

وي خاطرنشان کرد: از رسانه‎ها انتظار انعکاس واقعيت‎ها را به جامعه داريم تا از اين طريق جامعه‎اي شاداب‎تر و اميدوارتر داشته باشيم تا در عين حال مسئولين بتوانند در جهت رفع نقطه ضعف‎ها، بي‎توجهي‎ها و سهل‎انگاري‎ها گام بردارند.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تصريح کرد: رسانه‎ها بايد به دنبال اصلاح جامعه و بالا بردن سطح آگاهي‎ها باشند؛ متأسفانه گاهاً مشاهده مي‎شود که برخي مطبوعات رسالت اصلي خويش را فراموش کرده و تنها براي امرار معاش و يا تعريف و تمجيد از شخصي خاص به عرصه خبر روي مي‎آورند و در نتيجه نه تنها از رشد جامعه جلوگيري مي‎کنند بلکه اميد را نيز از بين مي‎برند.

آقامحمدي گفت: مطبوعاتي که آزادانه، عاقلانه و براساس معيارهاي اخلاقي آنچه را که احساس مي‎کنند به نفع جامعه بوده نشر و منکر را تذکر مي‎دهند به پرورش خوبي‎ها در جامعه مي‎پردازند و طبيعتاً کارکرد آنها روي اجتماع موثر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها