کد خبر: ۳۱۲۲۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
مهر/ سرپرست تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، برد اين تيم برابر فولادخوزستان را سرنوشت‌ساز بر شمرد و گفت: ذوب‌آهن در کنار قهرماني در جام حذفي، شانس کسب سهميه آسيا از ليگ را هم بدست آورد.
علي شجاعي با اشاره به اينکه به علت بيماري نتوانست تيم ذوب‌آهن را در سفر به اهواز همراهي کند، ضمن بيان مطلب فوق گفت: متاسفانه در چند روز اخير به خاطر بيماري در بيمارستان بستري شدم و نتوانستم در تمرينات و بازي‌هاي اخير، تيم ذوب‌آهن را همراهي کنم اما درحال حاضر شرايطم خوب است و شايد از امروز بتوانم در کنار تيم حضور يابم.
وي که از پيروزي ذوب‌آهن برابر فولاد بسيار خوشحال بود، افزود: برد سرنوشت‌سازي را برابر فولاد بدست آورديم زيرا اگر در اهواز امتياز از دست مي‌داديم، از کسب سهميه ليگ قهرمان در ليگ، نااميد مي‌شديم.
سرپرست تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اضافه کرد: ذوب‌آهن امروز به رده پنجم صعود کرده و بسيار اميدواريم هم در ليگ سهميه آسيا را بدست آوريم و هم قهرمان جام حذفي شويم، همانند چند سال پيش که قهرمان جام حذفي شديم اما به ناحق قهرماني در ليگ را از دست داديم.
شجاعي با اشاره به مصدوميت بازيکناني نظير کاوه رضايي، اکبر ايماني و اسماعيل فرهادي تاکيد کرد: خوشبختانه ساير بازيکنان تيم با جان و دل بازي کردند، تا بتوانيم در اين بازي مهم به پيروزي رسيده و به جايگاه بسيار خوبي در جدول ليگ دست يابيم.
وي همچنين خاطرنشان کرد: خوشبختانه نشست خوبي که اعضاي تيم با سعدمحمدي رئيس شرکت ذوب‌آهن داشت و حمايت ايشان و ساير اعضاي هيات مديره از تيم ذوب‌آهن، در موفقيت‌هاي اخير تيم نقش داشته است. همچنين توانايي فني يحيي گل‌محمدي، تلاش کادرفني و سعي بسيار بازيکنان در زمين مسابقه باعث شد که تيم ذوب‌آهن در ۱۰ بازي گذشته ۷ بر د و ۳ تساوي بدست آورده و خودش را تا رده پنجم جدول بالا بياورد.
سرپرست تيم فوتبال ذوب‌آهن با بيان اينکه امروز در اين باشگاه مجموعه خوبي دور هم جمع شده‌اند، در پايان گفت: بايد از سعيد آذري مديرعامل باشگاه که فردي ورزشي است و با اقدامات مناسب باعث رسيدن تيم به اين رده شد، تشکر کرد؛ خصوصا حمايت‌هاي خوب و منطقي که از يحيي‌ گل‌محمدي داشت و امروز نتيجه آن حمايت‌ها باعث نتايج خوب تيم در ليگ و جام حذفي شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها