کد خبر: ۳۱۲۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۲۸ آذر ۱۳۹۰
بولتن نیوز: ماهنامه نسيم بيداري  كه با مجوز رسمي، بصورت ماهانه در تهران منتشر مي شود، در سومین سالگرد انتشار خود، مطالب، یادداشت ها، مقالات و گفت و گوهایی با تعدادی از افراد منتسب به سران فتنه، جریان ها  و گروه های سیاسی جریان فتنه و حوادث بعد از انتخابات انجام داده که با انتقاد مردم، برخی مسوولان فرهنگی، رسانه ها، کارشناسان و جریان اصولگرا مواجه شده است.



براین اساس، لازم است که نهادها و مسوولان نظارتی رسانه ها، نسبت به این گونه اقدامات و تحرکات واکنش مناسب را نشان دهند و اجازه ندهند کسانی که در دو سال اخیر، انواع بهانه ها را به دست دشمنان و مخالفان نظام داده اند و انواع تبلیغات را به زیان کشور و ملت ایران به راه انداخته اند، از امکانات ملت ایران در داخل به زیان کشور، نظام و مردم استفاده نمایند. زیرا کسانی که به تریبون های دشمنان کشور از جمله بی بی سی و سایر رسانه های وابسته به مخالفان نظام  تعلق دارند و در رسانه ها و نشریات آنها قلم می زنند، نباید از فضای داخلی کشور و در یک نشریه دارای مجوز، سوء استفاده کنند و از آن به زیان کشور بهره ببرند.

ماهنامه " نسيم بيداري" در آخرين شماره خود اقدام به انتشار يادداشتي از مسعود بهنود تحت عنوان "مرثيه‌اي براي بهار زمين" كرده است. مسعود بهنود همكار شبكه ضد انقلاب بي بي سي فارسي  و از عوامل فعال و مرتبط با اين بنگاه دروغ پراكني است كه در برهه هاي مختلف از سردمداران دروغ پراكني و اقدام رسانه اي عليه نظام جمهوري اسلامي و مسئولان كشورمان بوده است.

 اين ماهنامه در شماره اخير خود مطالب بسياري از شخصيتهاي احزاب منحله و فتنه گر مجاهدين و مشاركت و گروهك غير قانوني نهضت آزادي كه از فتنه گران 88 بوده اند منتشر كرده اما در عين حال پا را فراتر گذاشته و  يادداشتي از ضد انقلاب لندن نشين منتشر كرده كه در واقع رويكرد و تمايل خود به اپوزيسيون و ضد انقلاب خارج از كشور را فاش كرده است.

ماهنامه نسیم بیداری در شماره اخیر خود، علاوه بر چاپ مقاله ای به قلم مسعود بهنود از کارکنان بی بی سی فارسی و گفت وگو با علی شکوری راد از اعضای جبهه مشارکت (حامی جریان فتنه) به بهانه سومین سالگرد انتشار و نظر خواهی در مورد این نشریه، تعدادی از چهره های شناخته شده جریان فتنه و حامیان و اعضای گروه های سیاسی حامی این جریان را مطرح کرده است و اعلام کرده که  آثاری از سعید حجاریان، علی شکوری راد،محسن آرمین، حسین راغفر، هاشم صباغیان، سعید لیلاز، فرشاد مؤمنی، مهدی رحمانیان، صادق زیباکلام، تقی آزاد ارمکی، معصومه ابتکار، محمدجواد ابطحی، ابراهیم اصغرزاده، عماد افروغ، جواد اطاعت، علی اکبر اولیاء، کاظم اکرمی، مصطفی ایزدی، محمد بسته نگار، محمدرضا تابش، اشرف بروجردی، محمدمهدی جعفری، ، صادق حقیقت، ، علی رضاقلی، محمدتقی رهبر، سعید زیباکلام، حسین شاه حسینی، طاهره طالقانی، رمضان شجاعی کیاسری، مهدی عبدخدایی، سید محمد صحفی، محسن غرویان، شریف لک زایی، حشمت فلاحت پیشه، داریوش قنبری، علی اکبر گرجی، سید علی موسوی، علی میرموسوی، و... را منتشر می کند.

این در حالیست که برخی از این افراد در حوادث بعد از انتخابات، از جریان فتنه حمایت کرده اند و یا در جریان رسیدگی به تخلفات افراد و گروه های حامی جریان فتنه، بازداشت و محکوم شده اند و پرونده تعدادی از آنها هنوز مفتوح است و به خاطر اقداماتی که انجام داده اند تحت پیگرد و رسیدگی قرار دارند و حمایت آنها از جریان فتنه در سال های اخیر کاملا اثبات شده است.

حال بر چه مبنا و با چه هدفی، چنین حرکت گسترده ای صورت گرفته و گفت و گو و انتشار مقالات این گروه شناخته شده مورد توجه این نشریه قرار گرفته و دست اندرکاران آن، چه هدفی را دنبال می کنند.




براین اساس، لازم است که از سوی نهادهای مسوول و ناظر بر عملکرد مطبوعات، بر عملکرد این نوع نشریات نظارت شود تا مشخص شود که با چه توجیهی، به انتشار نظرات و دیدگاه های حامیان جریان فتنه اقدام کرده اند.

نشریه نسیم بیداری در شماره اخیر خود نوشته است: همزمانی انتشار این شماره با ورود نسیم بیداری به سومین سال حیات خود، سبب شده تا در بخشی با عنوان "جشن نامه سومین سال انتشار" به سالگرد انتشار مجله اشاره شود. در این بخش، علاوه بر ذکر عناوین تمام مطالب منتشرشده در بیست و یک شماره پیشین، یادداشت جمعی از بزرگان و کارشناسان و استادان درباره رویکرد نسیم بیداری در این دو سال و نقاط قوت و ضعف آن آمده است؛ یادداشت هایی که در آن، چهره های مختلف سیاسی، فرهنگی، علمی و ... نظرات خود را درباره نسیم بیداری بیان کرده اند..

  اين در حالي است كه داخل كشور روزنامه نگاران و فعالان دست به قلم بسياري حضور دارند كه مي توان براي ارايه يادداشت از آنها كمك گرفت، اما چگونه است كه اين ماهنامه دست به اين اقدام غيرقانوني زده است؟!

در حالی که بسیاری از افراد منتسب به جریان فتنه و گروه های سیاسی فعال در جریان فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری، نیت و اهداف خود را روشن ساخته اند و در همراهی با دشمنان و مخالفان نظام، اقدامات مختلفی را انجام داده اند و بسیاری از آنها در جریان حوادث بعد از انتخابات، محکومیت کیفری داشته اند و پرونده بسیاری از آنها هنوز باز است و.... چرا اجازه داده می شود که این افراد در رسانه های داخلی که دارای مجوز فعالیت هستند، به قلم فرسایی و خودنمایی بپردازند.

از حوزه نظارت رسانه های کشور انتظار می رود که نسبت به این نوع تحرکات و اقدامات، واکنش مناسب نشان دهد و اقدام متناسب داده شود واجازه ندهد که عده ای از یک سو با اقدامات مختلف خلاف منافع و مصالح ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی عمل کنند و از سوی دیگر، به خود نمایی و نوشتن مطلب و مقاله و گزارش در نشریات دارای مجوز داخلی مشغول شوند و تصور کنند که اقدامات آنها پسندیده است و مورد توجه مسوولان نظارت بر مطبوعات و فرهنگ کشور نیست.

این افراد باید توجه داشته باشند که اقدامات آنها مورد توجه ملت ایران است و مردم مسلمان ایران، اقدامات آنها را زیر ذره بین قرار داده اند و فراموش نمی کنند که چه سخنان و حوادثی را در جریان فتنه بعد از انتخابات انجام داده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها