کد خبر: ۳۱۲۹۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فاصدنیوز: خانم الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون پس از حضور در حرم رضوی و زیارت امام رضا(علیه السلام) در هنگام خروج از باب الجواد توسط یک راکب موتور سوار ناشناس مضروب شد. بنا به اطلاع یک شاهد میدانی، ساعتی پیش خانم الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون پس از حضور در حرم رضوی و زیارت امام رضا(علیه السلام) در هنگام خروج از باب الجواد توسط یک راکب موتور سوار که صورت خود را پوشانده بود و از صحنه گریخت مضروب شد.

 

خبرنگار ما طی تماس با بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد از صحت این ماجرا اطلاع حاصل نمود. گفته می شود وی از ناحیه دو پا دچار مصدومیت شده است.

 

قابل ذکر است خانم الهام چرخنده زمانی که در برنامه لحظه تحویل سال 1393 شبکه چهارم سیما حاضر شده بود و در آن برنامه سال نو را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت این سخنان خیلی سریع در شبکه اجتماعی دست به دست شد و منتقدانی پیدا کرد. منتقدانی که لحن، ادبیات او را به "چاپلوسی" تفسیر و تعبیر کردند و از آن به بعد بود که حملات رسانه ای به وی آغاز شد.

 

پیش از این در اردیبهشت 93 نیز عده ای ناشناس اقدام به شکستن شیشه های ماشین این هنرمند کردند.

 

خانم الهام چرخنده بانوی هنرمند تلویزیون و سینما پس از آن ماجرا اقدامات متعددی را در جهت گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در میان دختران ایران به انجام رسانده است مِن جمله چادری شدن 3900 دختر جوان به دستان وی.

 

گفتنی است دلایل و علت این حادثه مشکوک در دست بررسی می باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها