کد خبر: ۳۱۳۰۵۴
زمان انتشار: ۰۸:۵۴     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
پيامبر خدا(ص) فرمودند: “جمله «لا حول و لا قوة الا باللّه‏» ۹۹ درد را شفا مي‏‌دهد كه ساده‏‌ترين آن‌ها اندوه است″.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، پيامبر خدا(ص) فرمودند: "جمله «لا حول و لا قوة الا باللّه‏» ۹۹ درد را شفا مي‏‌دهد كه ساده‏‌ترين آن‌ها اندوه است″.

از مولاي متقيان امام علي(ع) نقل شده كه فرمودند: "بيمار شدم و پيامبر خدا به عيادتم آمد و فرمود: «بگو: خداوندا! از تو مي‏‌خواهم عافيتي را كه مي‏‌دهي، پيش اندازي، بر امتحان خويش، بردباري‏‌ام بخشي، و مرا به سوي رحمت خويش ببري». من، اين دعا "جمله «لا حول و لا قوة الا باللّه‏» را خواندم و پس از آن دعا، از بستر بيماري برخاستم، گويا كه از بندي رَسته باشم″.

همچنين امام علي(ع) فرمودند: "پيامبر خدا، بر مردي از انصار كه بيمار شده بود، وارد شد تا او را عيادت كند. او گفت: اي پيامبر خدا! براي من به درگاه خداوند، دعا كن.

پيامبر صلي‏ الله ‏عليه و ‏آله و سلّم فرمود: «بگو: "از خداوند بزرگ، پروردگار عرش بزرگ، مسئلت مي‏‌كنم و از خداوند بزرگ سلامتي مي‏‌خواهم» مرد، اين دعا را سه بار خواند و در پيِ آن، از بستر بيماري برخاست، چنان كه از بند، رَسته باشد″.

امام صادق عليه‏‌السلام به هنگام بيماري اين دعا را مي‌خواندند: "خداوندا! تو خود، كساني را سرزنش كردي و فرمودي: «بگو كساني را كه به جاي خداوند به خدايي مي‏‌پنداشته‏‌ايد، فرا خوانيد تا ببينيد كه نه نمي‏‌توانند سختي‏‌اي از شما بگشايند، و نه شما را به حالتي ديگر درآورند». پس اي آن كه هيچ كس جز او نتواند سختي‏‌اي از من بگشايد و مرا به حالتي ديگر ببرد! بر محمّد و خاندانش درود فرست، و سختي را از من بگشاي و آن را به سوي كساني ببر كه در كنار تو – كه خدايي جز تو نيست – خدايي ديگر را مي‏‌خوانند″.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها