کد خبر: ۳۱۳۱۹۱
زمان انتشار: ۰۵:۰۰     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
مدافع تیم فوتبال معقتد است که تیمی مثل پرسپولیس برای خوب بسته شدن به پول خوب نیاز دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، رضا نورمحمدی در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان، مشکلات و حواشی اخیر سرخپوشان، بازی چهارشنبه پرسپولیس و بنیادکار ازبکستان و ... صحبت‌ کرد.

 

* پرسپولیس بالاخره در لیگ برتر به پیروزی رسید...

- مقابل پیکان می‌توانستیم با گل‌های بیشتری به برتری برسیم اما نشد! واقعاً روی تیم فشار زیادی بود و لازم داشتیم که پیش از بازی روز چهارشنبه مقابل بنیادکار به پیروزی برسیم. تا پایان فصل سه بازی دشوار و حیاتی داریم. بنیادکار، دربی و بازی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا که پیروزی در این سه بازی برای ما مهم است.

 

* چرا بازیکنان پرسپولیس در اواخر بازی استرس دارند؟

- آنقدر در دقایق پایانی امتیاز از دست داده‌ایم و در این دقایق گل بچه‌گانه دریافت کردیم که همه از دقایق پایانی ترس داریم. در چند وقت گذشته به حدی فشار روی تیم بوده که نمی‌توانید تصور کنید. فعلاً برای ما و هواداران لیگ قهرمانان آسیا و پیروزی در دربی اهمیت زیادی دارد.

 

* در بازی با پیکان مهرداد کفشگری در دفاع چپ بازی کرد، عملکردش در این پست چطور بود؟

- خانزاده را به علت محرومیت و بنگر و علی‌عسگر را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم. با این وجود کفشگری در پست دفاع چپ عالی کار کرد و تمام تلاشش را انجام داد تا برای پرسپولیس بازیکن مثمرثمری باشد.

 

* کمی در مورد مشکلات پرسپولیس صحبت کن.

- مشکلات که فراوان است اما نمی‌دانیم باید این مشکلات را به چه کسی بگوییم، بچه‌ها مصاحبه نمی‌کنند تا در مورد مشکلات حرف نزنند چون نمی‌خواهند در این شرایط تیم به حاشیه کشیده شود، فقط امیدوارم مجموعه‌ای پرسپولیس را بخرد و برای فصل آینده مشکلات را حل کند.

 

* در خصوص مشکلات مالی چه صحبتی داری؟

- نمی‌دانم چه بگویم؟! وقت تیم یک دست لباس کامل ندارد چه صحبتی انجام دهم؟ کار به جایی رسیده که مارک پیراهن و شورت ورزشی ما متفاوت می‌شود.

 

* فکر می‌کنی مالک آینده باشگاه پرسپولیس بتواند مشکلات مالی را حل کند؟

- امیدوارم اینطور باشد. ببینید پرسپولیس برای فصل آینده باید قدرتمند بسته شود و این مسئله هم پول خوب می‌خواهد. وقتی پول باشد بازیکنان بزرگ هم به پرسپولیس می‌آیند، وقتی بازیکنی می‌خواهد پرسپولیسی شود از دوستانش در مورد وضع مالی باشگاه سؤال می‌کند، به خاطر همین می‌گویم تیمی مثل پرسپولیس برای خوب بسته شدن به پول خوب نیاز دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها