کد خبر: ۳۱۳۲۲۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايسنا/ عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: احزاب مي‎توانند يک مملکت را براي رشد و توسعه شکوفا کنند.

ابراهيم آقامحمدي با بيان اينکه احزاب در شهرهاي کوچک و استان‎ها نقش 5 تا 10 درصدي دارند، اضافه کرد: وضعيت فعلي احزاب اثري ندارد و اين در حاليست که تاثير آنها در انتخابات استاني بيشتر است.

وي ادامه داد: معمولاً احزابي که تشکيل مي‎شوند براي انتخابات بوده و در دل دولت‎ها تشکيل مي‎شوند؛ احزابي که در حوزه‎هاي اقتصادي، بهداشتي و ساير بخش‎ها تشکيل مي‎شوند با برنامه‎ريزي به دنبال رسيدن به اهداف ترسيم شده هستند.

آقامحمدي بيان کرد: احزاب بايد با فلسفه اصلي خود به وجود آيند؛ احزاب در بحث انتخابات تاثير زيادي ندارند و نياز است برنامه اداره امور به صورت علمي و توانمند داشته باشند.

نماينده مردم خرم‎آباد و چگني در مجلس اظهار کرد: معمولاً گروهي با امکانات دولتي با نام و عنوان احزاب ورود پيدا مي‎کنند تا قدرت از دست دولت خارج نشود در جايي که چنانچه احزاب با فلسفه خود تشکيل شود مي‎توان استعدادها، توان و پتانسيل يک مملکت را براي رشد و توسعه اقتصادي، فرهنگي و سياسي شکوفا کنند که متاسفانه احزاب ما اين گونه نيستند.

آقامحمدي تصريح کرد: در بحث استاني شدن انتخابات مردم از احزاب برنامه‎ مي‌‎‎خواهند و چنانچه براي مردم محرز شود که نقش احزاب سازنده است مطالعات در ذهن مردم نهادينه مي‎شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها