کد خبر: ۳۱۳۲۳۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
ايسنا/ رئيس پليس راهنمايي و رانندگي کهگيلويه و بويراحمد از زير گرفتن ۹ نفر توسط يک دستگاه خودرو پژو پارس در ياسوج خبر داد.

سرهنگ ابوالحسن ملکي با اعلام اين خبر اظهار کرد: ساعت ۱۸ و ۳۰ دقيقه عصر شنبه، ۱۲ فروردين ماه يک مورد تصادف در «مادوان عليا» شهر ياسوج محدوده تقاطع امامزاده شاه قاسم(ع) در محور «ياسوج - سي سخت» رخ داد.

وي اظهار کرد: در بررسي کارشناسان راهنمايي و رانندگي مشخص شد راننده پژو پارس به‌علت تخطي از سرعت مطمئنه و عدم توانايي در کنترل وسيله نقليه ناشي پس از برخورد با جدول واژگون شد و به ۹ نفر عابر پياده که در حاشيه جاده در حال تردد بودند، برخورد کرد.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي کهگيلويه و بويراحمد خاطرنشان کرد: از اين تعداد دو نفر يک آقا در محل حادثه و يک خانم در حين انتقال به بيمارستان فوت کردند و هفت نفر نيز مصدوم شدند.

ملکي تصريح کرد: حال سه نفر از مصدومان که به بيمارستان شهيد بهشتي ياسوج انتقال داده شدند، وخيم اعلام شد.

وي ادامه داد: پس از اين حادثه راننده از محل متواري و سرنشين آن مصدوم و به بيمارستان منتقل شد، با تلاش پليس راننده متواري نيز دستگير شد.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي کهگيلويه و بويراحمد اظهار کرد: در بازرسي از خودرو، يک ليتر مشروب الکي کشف و ضبط شد.

وي به رانندگان توصيه کرد که در معابر درون شهري با رعايت سرعت مطمئنه و توجه کافي به جلو رانندگي کنند و با رفتارهاي غير اصولي و غير منطقي جان خود و ديگران را به خطر نيندازند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها