کد خبر: ۳۱۳۳۲۲
زمان انتشار: ۰۸:۴۹     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴

ساعت 10 صبح سه‌شنبه 8 ارديبهشت ماه سال‌جاري دختر جواني همراه پدرش پاي در كلانتري 15 شهر آبادان گذاشت و از گرفتار شدن در دام مأمور قلابي خبر داد. 

«ستايش» 16 ساله گفت: ساعت 9 شب بود كه با دوستانم از كلاس زبان به سمت خانه مي‌رفتيم، در مسير تصميم گرفتيم لحظاتي در پارك آبادان استراحت كنيم.  وي افزود: داخل پارك نشسته بوديم كه دو پسر جوان با چهره‌اي فريبنده كه يكي از آنها لباس پليس به تن داشت به سمت ما آمدند. چون احتمال مي‌داديم كه اين دو جوان 20 ساله قصد مزاحمت دارند بسرعت از پارك خارج شديم در مسير خانه بودم كه همان دو جوان مرموز جلوي راهم را گرفتند و يكي از آنها با نشان دادن كارتي ادعا كرد كه پليس است. ترسيده بودم و سرباز جوان ادعا كرد كه چون دوستانت فرار كرده‌اند حتماً در پارك خلاف مي‌كرديد و خواست با آنها به كلانتري بروم. 

ستايش ادامه داد: هر چه گفتم من بي‌گناهم و دوستانم از اينكه شما قصد مزاحمت داريد فرار كرده‌اند، بي‌نتيجه بود و به ناچار همراه آنها به سمت كلانتري 15 آبادان حركت كرديم.  وي گفت: نزديك پاساژ جزيره بوديم كه يكي از آنها ادعا كرد مي‌خواهد مرا بازرسي بدني كند كه با آنها درگير شدم كه جواني كه لباس پليس به تن داشت گفت كه مي‌خواهد مرا آزاد كند اما براي آزادي‌ام شرطي گذاشت. 

دختر جوان افزود: پسر جوان گوشي موبايلم را به زور گرفت و با آن به تلفن همراه خودش زنگ زد و خواست با او دوست شوم و تهديد كرد اگر به او زنگ نزنم و جوابش را ندهم به دنبالم مي‌آيد و مرا دستگير مي‌كند.  ستايش در پايان ادعاهايش گفت: از ديشب اين پسر جوان بارها به من زنگ زده، جوابش را ندادم و برايم پيامك‌هاي تهديدآميز ارسال كرده است.  با اين ادعاها تيمي از مأموران كلانتري 15 براي دستگيري اين جوان زورگير وارد عمل شدند و مأموران با در اختيار داشتن شماره تلفن مأمور قلابي اقدام به ردزني وي كردند.  مأموران در اين شاخه از تحقيقات توانستند مخفيگاه اين دو جوان زورگير را در نزديكي مصلاي آبادان شناسايي كنند و عمليات زمينگير كردن آنها كليد زده شد.  


مأموران زماني كه خود را بالاي سر دو باجگير جوان رساندند با صحنه عجيبي روبه‌رو شدند.  دو جوان مأمورنما، مرد افيوني‌اي را هدف باجگيري خود قرار داده بودند و يكي از آنها با ساطوري كه در دست داشت ضرباتي به طعمه‌اش مي‌زد و ادعا مي‌كرد اگر به آنها پول ندهد او را دستگير مي‌كند.   تيم پليسي با ديدن اين صحنه خيلي زود وارد عمل شدند و دو جوان زورگير را در عمليات غافلگيرانه دستگير كردند.


«عبود» 19 ساله و «سالم» 21 ساله راهي جز اعتراف نداشتند. سالم گفت: براي باجگيري سراغ دختران كم سن وسال مي‌رفتيم و به بهانه‌هاي مختلف پول و گوشي‌هاي موبايلشان را مي‌گرفتيم سپس رهايشان مي‌كرديم.  «عبود» نيز در ادامه گفت: زماني كه قصد داشتيم دختر جوان را كه ستايش نام داشت هدف دزدي هايمان قرار دهيم «سالم» ادعا كرد به اين دختر علاقه‌مند شده و مي‌خواهد با او آشنا شود و به همين خاطر وي را رها كرديم.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها