کد خبر: ۳۱۳۶۳۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۵     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
دبير انجمن صنايع لبني كشور گفت: سازمان بازرسي و نظارت، بازار را رصد كرده و در صورت محرز بودن تخلف، پرونده‌ تعزيراتي تشكيل خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، وي ادامه داد: طي مكاتباتي با ستاد تنظيم بازار اين رقم اعلام شده و منتظر راي نهايي آنها هستيم.

باكري بيان داشت: ستاد تنظيم بازار شرايط و رقم اعلام شده را بررسي كرده و پس از تصويب آن را ابلاغ خواهد نمود.

وي اظهار داشت: طبق سنوات گذشته عموما اول تيرماه تغيير قيمت‌ها بر روي نرخ لبنيات اعمال خواهد شد.

باكري درخصوص افزايش قيمت لبنيات در سال 94 گفت: محاسبات تغييرات سال 94 روي قيمت تمام شده محصول 6 درصد است اما بازار عرضه و تقاضا تعيين كننده‌ اعمال تغييرات است.

وي درمورد افزايش قيمت برخي از واحدهاي توليدكننده قبل از ابلاغ ستاد تنظيم بازار بيان كرد: گاهي وقت‌ها افزايش قيمتي را در بازار مي‌بينيم كه از نظر مردم غيرقانوني است ولي گاهي پيش مي‌آيد كه بعضي شركت‌ها با وجود داشتن مجوز افزايش قيمت آن را اعمال نمي‌كنند.

باكري ادامه داد: اين كارخانه‌ها در شرايطي هستند كه در سال گذشتهت بهار توانايي بازاريابي مناسب را نداشته و ناچار به دپوي محصولات خود شدند.

وي اظهار داشت: اين كارخانه‌ها پس از رسيدن به شرايط مطلوب سود سال گذشته و سال جديد را همزمان اعمال مي‌كنند.

دبير انجمن صنايع لبني كشور در پايان خاطر نشان كرد: سازمان بازرسي و نظارت، بازار را رصد كرده و مراكزي كه تغيير قيمت داشته‌اند را مكلف‌ مي‌كند تا مدارك و مستندات لازم را ارائه نمايند و در صورت مغايرت و محرز بودن تخلف پرونده‌ي تعزيراتي تشكيل خواهد شد.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها