کد خبر: ۳۱۳۷۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با حمایت و پیوستن به کمپین'آری به تولید ملی'، بر ضرورت استفاده هرچه بیشتر مردم از تولیدات داخلی به منظور تقویت بنیه اقتصادی کشور تاکید کرد.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از تراز؛ سیدمهدی هاشمی در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن حمایت و تقدیر از تمام ایده پردازان و فعالان «کمپین آری به تولید ملی» به منظور تقویت هرچه بیشتر تولید داخلی، اظهار داشت: در حال حاضر گرایش مردم به استفاده از تولیدات داخلی نسبت به گذشته فزونی یافته است.
وی با بیان آنکه کمپین ها که اخیرا در جامعه رایج شده است، بعنوان یک امکان به منظور نظرسنجی در جامعه مورد استفاده قرار می گیرد، در عین حال گفت: البته این کمپین ها لزوما نمی توانند نظر قاطعی مانند نظرسنجی ها داشته باشند، اما آنچه مشهود است توجه طیف قابل توجهی از جامعه به بحث تولیدات ملی است.
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، تولیدات امروز کشور ما نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده است، مشخصات تولیدات داخلی را از نظر طراحی، تولید و مهندسی رشد یافته و مناسب دانست و افزود: هرچقدر به جلو حرکت می کنیم، گرایش به مصرف و تولیدات داخلی و هم کیفیت این نوع از محصولات بیشتر می شود.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس، ضمن تاکید بر ارتقاء هرچه بیشتر سطح کیفی محصولات داخلی، اظهار داشت: البته ارتقاء فرهنگ مصرف محصولات تولیدات داخلی نیازمند اقدامات تبلیغی و ترویجی موثر است تا در یک دوره زمانی وابستگی به محصولات خارجی به حداقل برسد.
وی با اشاره به کاهش بهای نفت در بازارهای جهانی و تاثیر این موضوع بر تلاش به منظور کاهش وابستگی هرچه بیشتر درآمدهای ملی به نفت، خاطرنشان کرد: کاهش قیمت نفت در کوتاه مدت می تواند مشکل ساز باشد اما در درازمدت یک فرصت محسوب می شود.
رییس کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: کاهش بهای نفت در ماه های اخیر یک فرصت بسیار مناسب به منظور تفکیک نمودن بودجه نفتی از بودجه جاری کشور است.
گفتنی است کمپین آری به تولید ملی که با هدف موج آفرینی در جهت توجه هرچه بیشتر به اهمیت تولید ملی راه اندازی و تاکنون حمایت گروه های مختلف از جمله مسوولان، نخبگان، کارشناسان اقتصادی و فعالان بخش خصوصی را به دنبال داشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها