کد خبر: ۳۱۳۸۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فقط امیدمان به لیگ قهرمانان آسیا است و برای صعود باید از سد بنیادکار بگذریم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران افزود: روزهای خوبی در فصل جاری سپری نکردیم و جام حذفی را هم از دست دادیم و فقط امیدمان به لیگ قهرمانان آسیا است.

نوری در ادامه عنوان کرد: اگر پرسپولیس می‌خواهد فصل آینده قهرمان ایران شود تمام شرایط را برای قهرمانی باید داشته باشد کادر فنی با حضور برانکو به اثبات رسیده است و اگر کادر مدیریتی نیز به ثبات برسد بازیکن خیالش راحت است و دلیلی بر نتیجه نگرفتن ندارد.

کاپیتان پرسپولیس اظهار کرد: امیدوارم هر چه زودتر کادر مدیریتی و مالک باشگاه مشخص شود و بازیکنان با خیالی آسوده به فکر فصل بعد باشند. اگر فصل آینده هم همین شرایط حاکم شود به طور حتم بازیکنان مطرح به این تیم نمی‌آیند و مضاعف بر این همین بازیکنان خوب فصلی هم از این تیم جدا می‌شوند.

نوری در ادامه عنوان کرد: هوادار حق دارد نگران باشد امیدوارم باشگاه پرطرفداری چون پرسپولیس هر چه سریعتر از این بلا تکلیفی خارج شود.

وی در خصوص دیدار مقابل بنیادکار ازبکستان گفت: چاره‌ای جز شکست این تیم نداریم هواداران باید کمک کرده و همچون دیدار بالخویا و النصر ورزشگاه آزادی را برای بنیادکار جهنم کنند تا با اقتدار راهی مرحله بعد شویم.

کاپیتان پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: اینکه بازیکنان حق ندارند درمورد مسائل مدیریتی باشگاه صحبتی کنند و نظراتشان را رسانه‌ای کنند حرف حقی است اما بازیکنان نمی‌تواند ذهنش را درگیری این مسائل نکند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها