کد خبر: ۳۱۴۰۰۶
زمان انتشار: ۰۱:۰۳     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که مهم‌تر از هر چیزی پیروزی تیمش مقابل بنیادکار و صعود این تیم به مرحله بعدی بوده است.
مایکل اومانیا پس از دیدار پرسپولیس و بنیادکار که با پیروزی 2 بر یک سرخپوشان به پایان رسید، اظهار داشت: خدا را شکر بازی را با حمایت خوب هواداران با پیروزی پشت سر گذاشتیم و توانستیم به مرحله بعدی راه پیدا کنیم. از همه چیز مهم‌تر هم پیروزی و صعود ما به مرحله بعدی بود که خوشبختانه توانستیم با تمرکز وارد میدان شده و به پیروزی برسیم.

وی با اشاره به حمایت صد هزارنفری تماشاگران در این دیدار و اینکه پیروزی مقابل بنیادکار را مدیون هواداران هستند، گفت: از حمایت هواداران تشکر می‌کنم و این حضور آنها برای ما بسیار مهم بود. امیدوارم که در بازی‌های بعدی هم اینگونه از ما حمایت کنند و ورزشگاه را مملو از جمعیت ببینیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار بعدی تیمش مقابل الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: ما ابتدا به بازی‌های باقی مانده لیگ فکر می‌کنیم و بعد از آن نوبت به بازی الهلال می‌رسد. امیدوارم که قدم به قدم پیش رفته و بتوانیم بهترین عملکرد را مقابل الهلال داشته باشیم. باید بتوانیم در این بازی به نتیجه‌ای مطلوب برسیم./تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها