کد خبر: ۳۱۴۶۰۴
زمان انتشار: ۰۸:۵۷     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خانه ملت/ عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي گفت: نبايد با حرکات احساسي و در سالي که از سوي مقام معظم رهبري به نام سال دولت و ملت،همدلي و همزباني نام گرفته است با طرح هاي احساسي با تيم هسته اي کشورمان زاويه ايجاد کرد.

کمال الدين پيرموذن با بيان اينکه تيم هسته اي با کار خود به خوبي اشنا است اظهار داشت:رهبري مسايل مربوط به مذاکرات هسته اي را رصد مي کنند و نبايد کسي خود را از رهبري جلوتر ببيند وبر اين اساس، کساني که ادعاي ذوب در ولايت دارند بايد با توجه به اين موضوع پشت سر رهبري حرکت کنند.

نماينده مردم اردبيل در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينکه مجلس همواره در کنار تيم هسته اي قرار داشته و به آن کمک کرده است افزود:بايد با ايجاد نزديکي ميان مجلس و دولت و با حمايت از جهادگران سياسي در تيم هسته اي، ميان قوا همدلي و همزباني بيشتري ايجاد کنيم و نبايد با برخي حرکت ها باري بر دوش مذاکره کنندگان در ميدان مذاکره باشيم.

وي طرح هاي احساسي و غير کارشناسي بر گرفته از نگاه هاي سياسي را در اين شرايط قابل قبول ندانست واظهار داشت:اينکه عده اي به بهانه اينکه در آمريکا عده اي به دنبال زير سوال بردن مذاکرات و تحت الشعاع قرار دادن آن هستند اهميتي ندارد چرا که تيم مذاکره کننده با توانايي بالا و بر اساس اعتماد ملت و نظام به آن ها در اين ميدان با قاطعيت عمل مي کند و تصميم هايي که در آمريکا براي مصارف داخلي گرفته مي شود نمي تواند به موضوع مذاکرات هسته اي خللي وارد کند.

پيرموذن،نرمش قهرمانانه مدنظر رهبري را تامين کننده منافع ملي خواند و ابراز داشت:نبايد با رفتارها و اقدامات نسنجيده و احساسي پروژه ايران هراسي را کليد زد و معتقدم که همه دلسوزان نظام بايد براي تحقق حماسه اقتصادي و سياسي مد نظر رهبري گام بردارند.

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي در پايان با تاکيد بر اينکه نمايندگان مجلس بايد نظرات تيم هسته اي را بشنوند و بر اساس اين نظرات و با نگاهي کارشناسي شده از مذاکره کنندگان هسته اي حمايت کنند ادامه داد:مجلس بايد با حمايت از اين تيم قدرت چانه زني آنان را در مذاکره افزايش دهد و پشتيباني لازم را از آن داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها