کد خبر: ۳۱۵۲۶۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاين/ همه چيز از يک نوشته کوتاه در صفحه اينستاگرام مازيار ناظمي آغاز شد. اينکه او يکي از نوشته هاي کريمي را بازنشر کرده بود و ابراز اميدواري کرد تصميمي که گرفته را انجام دهد. يک تصميم خوب.
درحالي که همه انتظار دارند علي کريمي در 37 سالگي وارد کلاس هاي پيشرفته مربيگري شود و قرار بود او از تابستان به دوره هاي عالي مربيگري در انگلستان برود حالا بسياري از هواداران اين بازيکن در اينستاگرامش هيجان زده از او مي خواهند به فوتبال برگردد. يک پست از کريمي درباره طي شدن روزهاي بد و رسيدن روزهاي خوش ، بازنشر آن در اينستاگرام مازيار ناظمي و نوشتن درباره تصميمي که با انجامش دل هواداران شاد مي شود و فضاي ابهام آميز سکوت از سوي اين ستاره فوتبال سبب شده تا هزاران کامنت درباره تقاضا از او براي برگشتن به ميدان مسابقه نوشته شود. علي کريمي که از 5 سال قبل تقريبا هرسال يکبار از فوتبال خداحافظي کرده ، سال قبل درحالي از فوتبال کنار رفت که تقريبا در اين 4 سال پاياني فوتبالش به موفقيت چشمگيري غير از گرفتن سهميه آسيايي با تراکتورسازي دست نيافته است.
کريمي که بعد از آخرين بازي تيم ملي در مرحله انتخابي جام حهاني 2010 در کره جنوبي همراه با مهدوي کيا و هاشميان قصد خداحافظي داشت ، خيلي زود از اين تصميمش منصرف شد. او در اردوي اتريش قبل از جام ملتهاي 2011 قطر با قطبي بحثش شد و از تيم ملي خداحافظي کرد اما دوباره در زمان مربيگري کروش به تيم برگشت. کريمي بعدها در روز خداحافظي تلخ مهدوي کيا در شب شکست به سپاهان در فينال جام حذفي خداحافظي کرد اما فصل بعدش را در تراکتورسازي بازي کرد. بعد از تراکتورسازي قصد خداحافظي داشت و حالا يکسال بعد از دوري از فوتبال شايعه شده به ليگ بر مي گردد . او که در اين يکسال بارها به تمرينات پرسپوليس رفته و با اين تيم تمرين کرده و بدني آماده دارد اما بخوبي يادش هست که در اين چندسال آخر نشاني از آن جادوگر را نداشته است.
کريمي البته سال قبل در گفت و گويي ويژه با برنامه 90 گفت:«چرا خداحافظي هاي متوالي مرا سوژه مي کنيد؟ اصلا دوست دارم هر چند وقت يکبار بگويم خداحافظ که فردايش برگردم و بگويم سلام.»
اينکه آيا او قرار است برگردد و براي تيم سال بعد برانکو در زمين بازي کند يکي از علامت سوال هاي بزرگ فوتبال ايران مي شود که تنها خود کريمي مي تواند به آن پاسخ دهد چون پيشتر در جام جهاني 2006 اين دو با هم نساختند و يکي از دلايل ناکامي تيم ملي در آن بازي ها را دعوا ميان اينس تاره تيم با مربي مي دانستند.کريمي که برنامه تابستاني اش رفتن به انگلستان براي دوره هاي پيشرفته مربيگري بود آيا برنامه اش را تغيير مي دهد؟ او که محبوبيتي فراتر از انتظار ميان هواداران فوتبال دارد آيا با اين کمپين وسوسه مي شود؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها