کد خبر: ۳۱۵۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۳۰ آذر ۱۳۹۰
چرا حجت الاسلام سيد حسن خميني نسبت به اين جسارت سكوت كرده و اجازه مي دهند اين جسارت ها اپيدمي شود.
سكوت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)‎ در قبال هتاكي هاي يكي از محكومان فتنه ۸۸ نسبت به ساحت بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران سوالات فراواني را ايجاد كرده است.
به گزارش«نداي انقلاب»،زماني كه درفتنه ۸۸ جمعي از فتنه گران به تمثال مبارك حضرت امام خميني(ره)توهين كردند كسي گمان نمي كرد كه دايره اين جسارت ها به اين روزها نيز كشيده و اين بار محمدنوري زاد يكي از محكومان فتنه به شكلي عريان جسارت هاي جديدي را عليه امام امت ساماندهي كند.
بي شك بايد كليد اين توهين ها را حمايت هاي شخصيت هاي همچون سيد محمد خاتمي دانست كه نوري زاد را پيش ازاين ترغيب به نامه نگاري كرده و نامه هاي وي را براي ثبت در تاريخ مي دانستند.ولي امروز اصلاح طلبان و مدعيان دروغين خط امام كه در آستانه انتخابات نهم در حال فعاليت خاموش هستند چگونه است كه از نظام و انقلاب سخن به ميان مي آورند و هيچ واكنشي به جسارت هاي آشكار و عريان به حضرت امام (ره) از خود بروز نمي دهند.
به واقع امروز چگونه است كه موسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني(ره) بويژه حجه الاسلام سيد حسن خميني نسبت به اين جسارت سكوت كرده و اجازه مي دهند اين جسارت ها اپيدمي شود.
به واقع اين روزها انتظار ملت از مدعيان خط امام اين است كه با موضع گيري نسبت به هتاكي هاي محمد نوري زاد(شهباز نخعي) وفاداري خود را به امام وانقلاب ثابت كرده و در عمل نشان دهند كه امام براي آنان از همه چيز مهمتر است؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها