کد خبر: ۳۱۵۳۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
در آستانه انتخاب شهردار جديد خرمشهر، در منزل يکي از اعضاي شوراي شهر را آتش زدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، شهردار خرمشهر در يک ماه اخير به دلايلي استعفاي خود را تقديم شوراي شهر خرمشهر کرده بود و در اين مدت معاون وي به عنوان سرپرست موقت زمام امور شهرداري خرمشهر را به عهده داشت. شوراي شهر خرمشهر در سه جلسه اخير به دليل اختلاف بين اعضا در گزينش شخص مورد نظر نتوانست به نتيجه واحد برسد و حواشي همچنان صحن شوراي شهر خرمشهر را دنبال مي کند.

سيد جواد ادريس پور عضو شوراي اسلامي شهر خرمشهر در اين خصوص در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: شامگاه گذشته جلسه سوم در حالي برگزار شد که چهار عضو شورا در جلسه انتخاب شهردار صحن شورا را ترک کرده و جلسه را از رسميت انداختند. متاسفانه در جلسه رسمي باز هم به دليل عدم حضور برخي از اعضا و موضوع انتخاب شهردار به تعويق افتاد.

وي افزود: طبق دعوتنامه رسمي شوراي شهر، روز سه شبه يعني امروز ساعت ۱۹ جلسه چهارم برگزار خواهد شد و انتظار مي رود تمامي اعضاي شوراي شهر به منظور حفظ آرامش شهر و شهروندي، جلوگيري از نا آرامي ها و همچنين احترام به ديگر اعضا و شهروندان در جلسه مذکور حضور يافته و به اين غائله خاتمه داده و باعث شادي شهروندان شوند.

عضو شوراي اسلامي شهر خرمشهر اختلاف بر سر دو گزينه شهرداري را عامل اين موضوع دانسته و عنوان کرد: در انتخاب شهردار بين دو گزينه ساعدي سرپرست فعلي شهرداري و ملاکه يکي ديگر از نامزدها رقابت وجود دارد. در حقيقت به علت اينکه احتمال پيروزي يکي از اين دو گزينه ها بيشتر است برخي اعضاي مخالف حاضر به شرکت در جلسه نبوده و تاکنون سه جلسه متوالي غيبت کرده و جلسه را از رسميت انداختند.

ادريس پور تصريح کرد: اين گونه رفتارها از اعضاي شورا مقبول نيست و تقاضاي حضور و شرکت در جلسه را از آنان داريم. در نهايت بايد شهردار را انتخاب کرده و از نا به ساماني ها جلوگيري کرد.

وي از سوزاندن منزل يکي از اعضاي شوراي شهر خرمشهر توسط افراد ناشناس آن هم يک ساعت قبل از تشکيل جلسه خبر داد و بيان کرد: با توجه به اعمال شنيع امروز، برخي افراد سودجو باعث آتش زدن منزل سيد صباح حسيني يکي از اعضاي شوراي شهر شدند، لازم مي دانم اين حرکت زشت و ناپسند را محکوم کنم چرا که اعضاي شوراي شهر منتخبان مردم هستند. در واقع لازم است که به آنها تعدي نشود و به عنوان عضو شوراي شهر از مقامات انتظامي و قضايي درخواست رسيدگي به اين موضوع را دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها