کد خبر: ۳۱۵۳۵۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر/ نايب رئيس کميسيون شوراها و امور داخلي مجلس گفت: جزئيات طرح استاني شدن انتخابات مجلس اين هفته در صحن مجلس بررسي نمي شود و بررسي آن به هفته آينده موکول شده است.

محمد جواد کوليونددر پاسخ به اين سوال که با توجه به خبر قبلي اعلام شده آيا طي امروز و فردا جزئيات طرح استاني شدن انتخابات مجلس به صحن علني مي آيد يا خير، اظهار داشت: اين طرح اين هفته بررسي نمي شود و پس از جمع بندي نظرات کميسيون، جزئيات آن احتمالا يکشنبه يا سه شنبه به صحن علني خواهد آمد.

نايب رئيس کميسيون شوراها و امور داخلي مجلس خاطرنشان کرد: سه بند از اين طرح که کليات آن پيش از اين در صحن مجلس تصويب شده بود، اصلاح شده و مواردي نيز به آن اضافه شده است.

وي ادامه داد: در اين طرح همچنان موضوع کسب اکثريت مطلق 15 درصد آرا در شهرستان و اکثريت نسبي آرا در استان به عنوان حد نصاب آرا براي نمايندگي حفظ شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کليات طرح استاني شدن انتخابات مجلس دو هفته پيش با 142 راي موافق در صحن علني مجلس تصويب شد؛ در هنگام بررسي اين طرح دولت با آن اعلام مخالفت کرد و سخنگوي شوراي نگهبان نيز اعلام نظر درباره آن را به نهايي شدن اين طرح موکول کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها