کد خبر: ۳۱۵۶۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
رئيس پليس راهور تهران بزرگ از برخورد شبانه پليس با خودروهاي متخلف حادثه‌ساز و ايجاد مزاحمت از نوع دور دور خبرداد و گفت: از ۱۲ ارديبهشت تا كنون ۱۷۰۰ دستگاه توقيف شده‌اند كه ۸۵۰ از آن دستگاه‌ها، خودروي لوكس بوده‌اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سردار سيد تيمور حسيني رئيس پليس راهور تهران بزرگ در نشست خبري با حضور اصحاب رسانه اين برنامه را تقدير از رؤساي مناطق و معاونين حمل و نقل ترافيك عنوان كرد و اظهارداشت: بواسطه توفيق ناشي از تصادفات در سال ۹۳ و كاهش ۱۵ درصدي تلفات ناشي از آن كه معادل ۱۰۹ نفر بوده است از رؤساي پليس ۱۷ منطقه از مناطق ۲۲ گانه تهران تجليل شد چرا كه اين توفيق براي پنجمين سال متوالي بود كه نصيب پليس راهور تهران بزرگ مي‌شود.

اين مقام ارشد راهنمايي و رانندگي به برنامه‌هاي آتي راهور اشاره و تصريح كرد: در چند روز آينده يك تعطيلات نيمه طولاني ۳ روزه‌اي را پيش داريم كه براي مدت پيش‌بيني‌هاي ويژه‌اي در نظر گرفته شده چرا كه از يك طرف مسافرتهايي از تهران به ساير استانها و بخصوص استانهاي شمالي را شاهديم و از طرف ديگر مراجعه شهروندان تهراني به تفرجگاه‌ها را داريم كه با يك برنامه عملياتي پيش‌ّيني‌هاي لازم انجام شده تا تعطيلات به نحو شايسته‌اي رقم خورد.

وي به برنامه دربي پايتخت پرداخت و گفت: روز جمعه دربي دو تيم پايتخت، پيروزي و استقلال را داريم كه بازي‌هايشان با حساسيت همراه است؛ بنابراين به لحاظ پوشش ترافيك استاديوم آزادي و معابر اطراف آن پيش‌بيني‌هاي لازم انجام شده كه با نظم و آرامش اين مسابقه برگزار شود.

سردار حسيني به آغاز طرح خط سفيد از هفته آينده بعد از تعطيلات مبعث اشاره كرد و افزود: فاز اجرايي جديد اجراي طرح خط سفيد در سال ۹۴ را از روز يكشنبه آغاز خواهيم كرد كه تمركز در هسته مركزي تهران است اما از تقاطع‌هاي مهم سطح شهر تهران نيز غافل نخواهيم بود.

وي ادامه داد: ساماندهي گذرگاه‌هاي عابر پياده و حركت بين خطوط از جمله اهداف پليس راهور در اجراي طرح خط سفيد است.

وي به كليد خوردن اين طرح از سال گذشته اشاره و تصريح كرد: اميدواريم به هدف اصلي اجراي اين طرح كه اجراي انضباط ترافيكي است دست يابيم.

رئيس پليس راهور تهران بزرگ ادامه داد: همه هم و غم پليس و مديريت شهري اين است كه نظم و انضباط اجتماعي حاصل شود چرا كه يكي از مصاديق مهم اين حوزه، مسائل ترافيكي است.

سردار حسيني به بحث طرح‌هاي شبانه و اظهارداشت: بحث كنترل معابر در ساعات پاياني شب و اوليه بامداد در دستور كار است؛ سال گذشته ۲ شب در هفته اين طرح را اجرا مي‌كرديم اما با توجه به حساسيت‌هاي موجود و مطالبات مردم كه خواستار برخورد و كنترل رانندگان پرخطر و داراي رفتارهاي تهاجمي بودند ما از اواسط ارديبهشت ماه اين طرح را به صورت مستمر و شبانه اجرا كرديم.

وي افزود: در اين طرح با رانندگان پرخطر و داراي تخلفات حادثه‌ساز و همچنين با كساني كه با دور دور كردن موجب ايجاد جو بد بيني و ناامني رواني جامعه مي‌شوند برخورد لازم صورت مي‌گيرد.

اين مقام ارشد راهور تصريح كرد: از ۱۳-۱۲ ارديبهشت ماه بالغ بر ۱۷۰۰ دستگاه از خودروهايي كه مرتكب تخلف حادثه ساز و ايجاد مزاحمت از نوع دور دور كرده بودند اعمال قانون شدند و به پاركينگ اعزام شدند.

وي تعداد لوكس‌هاي توقيف شده در اين طرح را ۸۵۰ خودرو عنوان كرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها