کد خبر: ۳۱۵۷۱۸
زمان انتشار: ۰۹:۱۱     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
آیت الله سند:
یکی از علمای بحرینی ساکن نجف تأکید کرد که اعدام شیخ نمر سبب بروز انقلاب در مناطق شیعه نشین می‎شود و آل‎سعود بر این اساس از اعدام این عالم انقلابی خودداری خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598، آیت الله محمد سند از علمای بحرینی ساکن نجف اشرف، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، جنگ عربستان علیه یمن را پایان آل سعود توصیف کرد و گفت: روایت هایی از امام محمد باقر(ع) و امام صادق(ع) دراین باره وجود دارد. قاعده الهی بر این استوار است که افزایش ظلم به معنای نزدیک شدن به فرج امام زمان(عج) به شمار می آید.

 
وی افزود: ظلم و جنایت هایی که آل سعود علیه بی گناهان مرتکب می شود در تاریخ کم سابقه است.
 
آیت الله سند درباره اجرای حکم اعدام شیخ نمر تصریح کرد: آل سعود جرأت اعدام شیخ نمر را ندارد چرا که به خوبی می داند انقلابی در مناطق شیعه نشین رخ خواهد داد و زمام امور از دست آنان خارج می شود.
 
استاد بحث خارج حوزه علمیه نجف ادامه داد: آل سعود در پرتو اختلاف شدید در خاندان حاکم درصدد آرام ساختن امور است. مردم عربستان اعم از شیعیان و حتی وهابی ها در آستانه انفجار قرار دارند و دولت بر همین اساس از اقدام تنش زا دوری می کند.
 
وی از احتمال فروپاشی عربستان خبر داد و تأکید کرد: آل سعود به عنوان خاندان حاکم بر عربستان با اختلافات شدیدی دست و پنجه نرم می کند و احتمال تقسیم این کشور به چند کشور کوچک وجود دارد.
 
این عالم بحرینی خاطر نشان ساخت: این کشورهای کوچک نیز به جنگ و نزاع با یکدیگر خواهند پرداخت. مکه و حجاز نیز در اختیار مسلمانان واقعی قرار می گیرند.
 
آیت الله سند با انتقاد از طرح کنگره آمریکا برای تجزیه عراق، تصریح کرد: رزمندگان عراقی هیچ گاه نمی گذارند این حادثه رخ دهد. البته بر اساس روایت های موجود، عراق به هیچ وجه تجزیه نمی شود و اگر روایات ظهور را دقیق بررسی کنیم در می یابیم که مقدمات ظهور امام زمان(عج) در حال فراهم شدن است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
صلواتی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
۰
۰
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
نهضت جهانی صلوات
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها