کد خبر: ۳۱۵۸۷۱
زمان انتشار: ۱۵:۳۱     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
شب گذشته مراسم تقدیر از هنرمندان اهوازی مقارن با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) برگزار شد که فضای حاکم بر این مراسم در شب شهادت امام معصوم، واکنشها و انتقاداتی را به دنبال داشت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، شب گذشته طی مراسمی از هنرمندان شهر اهواز تقدیر به‌عمل آمد، مراسمی که همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) تبدیل به جشنی شد که صدای سوت، کف و هورا به همراه اختلاط و بدحجابی برخی شرکت کنندگان، فضای نامناسبی را در شب شهادت امام معصوم به وجود آورد و انتقاداتی را به دنبال داشت.

آنچه مسلم است جمعی از مسئولان مربوطه در این مراسم حضور داشتند و آنچه که غیرمسلم، بی‌تفاوتی و عدم واکنش نسبت به عملکرد حاضران در سالن بود!

قطعا اصل برگزاری چنین برنامه‌ها و جشن‌هایی و نیز تقدیر و تجلیل از هنرمندان و ایجاد نشاط اجتماعی مورد انتقاد نیست و حتی می تواند یک ضرورت باشد اما آیا برگزاری چنین مراسم‌هایی که هیچ نامی از جشن بر روی آنها نهاده نشده و با ایام شهادت ائمه معصومین (ع) نیز تداخل دارد را نمی‌توان به چند روز بعد و مناسبت‌های بهتری همچون مبعث حضرت رسول اکرم (ص) موکول کرد؟

بدون شک در صورت نظارت بهتر و بیشتر مسئولان اجرایی استان می‌توان شاهد برگزاری مراسم‌هایی در خور شان‌ و متناسب با شئون اخلاقی و دینی جامعه بود، امری که در خطه شهیدپرور و ولایتمدار خوزستان نیازمند توجه بیشتری است زیرا در هشت سال دفاع مقدس خط مقدم سرزمین مقدس‌مان بوده است.

مهم‌تر اینکه چند روز دیگر خوزستان میزبان پیکر مطهر بیش از 250 یادگار دوران دفاع مقدس است و یادمان نرود خون این عزیزان همیشه در رگ‌های این مرز و بوم جریان دارد و حداقل حرمت روزهای سوگواری ائمه معصومین (ع) را بنا به توصیه و هدفی که شهدایمان برای آن جان و مال و زندگی‌شان را دادند، باید حفظ کنیم.

متاسفانه تصاویری که از برگزاری این مراسم در نیوساید اهواز به دست ما رسیده آنچنان در خور شان نیست ولذا صرفا به انتشار چند عکس بسنده می‌شود تا شاید تلنگری برای مسئولان باشد.

امید می‌رود این رویه از این پس به‌همت مسئولان استان به‌صورت جدی‌تر مورد نظارت قرار گیرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
۰
۰
فکرکردم ازسانسورای مهم واخباردروغی که به مردم میدندگفتی.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها