کد خبر: ۳۱۵۹۲۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
اتفاقات بازی شب گذشته تراکتورسازی مقابل نفت تهران منجر به وارد شدن خساراتی به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: پس از بازی شب گذشته (جمعه) تیم‌های تراکتورسازی و نفت تهران در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز که با تساوی 3 - 3 خاتمه یافت، هواداران تیم میزبان خساراتی به این استادیوم وارد کردند.

مقصودی، مسئول ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در این به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: هنوز میزان دقیق خسارت محاسبه نشده اما برآوردهای اولیه نشان می‌دهد که تقریباً یک چهارم از صندلی‌های ورزشگاه شکسته شده است. برای آنکه به صورت دقیق میزان خسارت را اعلام کنیم، نیاز به زمان داریم و فکر می‌کنم تا فردا (یکشنبه) بتوانیم برآوردی دقیق از خسارت وارده به ورزشگاه داشته باشیم.

وی با تکذیب اعلام نتیجه بازی سپاهان - سایپا از طریق بلندگوی ورزشگاه اظهار داشت: به لحاظ قانونی اجازه چنین کاری را نداشته و نداریم. فکر می‌کنم خبر اول از نیمکت تراکتورسازی مطرح شد.

مسئول ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در پایان عنوان کرد: اینکه برخی می‌گویند سیستم‌های ارتباطی در ورزشگاه قطع شده بود، صحت ندارد. من در دقایق پایانی با سایر همکارانم در تماس بودم تا مسائل مربوط به خروج تماشاگران از ورزشگاه را هماهنگ کنم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
۰
۰
دروغه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها