کد خبر: ۳۱۶۰۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی امروز و پس از اینکه قهرمانی تیمش از دست رفت، با برنامه ورزشی شبکه استانی به گفتگو پرداخت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، سعید عباسی در گفتگو با برنامه موج فوتبال در مورد برنامه تراکتور برای فصل آتی گفت : ایتدا می خواهم عید سعید مبعث را به همه مردم عزیز تبریک بگویم. باشگاه تراکتور در فصل گذشته مشکلاتی داشت که ابتدا باید این مشکل حل و فصل گردد. بازیکنان مورد نیاز خود را رصد می کنیم. می خواهیم مشکلات مربوط به سرمربی و لیگ قهرمانان آسیا را حل کنیم.

وی در ادامه در مورد احتمال حضور تونی اولیویرا برای فصل بعد گفت : صحبت های اولیه را با تونی اولیویرا انجام داده ایم. این گفتگو بیشتر در مورد عملکرد و لیست بازیکنان بود. امیدواریم در روزهای آتی به توافق برسیم. ایشان هشت برد ، دو تساوی و یک شکست در حضور کوتاه مدتشان در لیگ برتر داشته اند که واقعاً قابل قبول است.

عباسی در مورد برنامه های آتی باشگاه اظهار داشت: در روزهای آینده با هیئت مدیره پیرامون وضعیت مالی جلسه ای برگزار خواهیم کرد. هنوز مباخث عدیده ای حل نشده اند . باید به فکر برطرف کردن این مسائل باشیم تا شاهد یک باشگاه پویا باشیم.  باید مشکلاتی از قبیل نحوه چینش بازیکنان را حل کنیم . امیدوارم در لیگ آینده ، کارمان به اما و اگر نکشد.

مدیر عامل باشگاه تراکتور، در پایان در مورد پیشنهاد به سید مهدی رحمتی گفت : از تونی در مورد بازیکنان و برنامه باشگاه مشاوره گرقته ایم. هنوز لیستی به ما ارئه نشده است  و نام خاصی مشاهده نمی شود. قرار است این لیست به صورت دقیق فردا به ما ارائه گردد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها