کد خبر: ۳۱۶۱۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
معلم دبستان شهید ثانی روستای تکه از توابع شهرستان نهاوند، در اقدامی شجاعانه جان دانش‌آموزش را که به داخل آب افتاده بود، به هر شکل ممکن نجات داد و پس از مدتی خود نیز با تلاش فراوان از رودخانه خارج شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ابتکار، این معلم فداکار که فاطمه مولوی نام دارد، در تشریح حادثه گفت: به منظور برپایی اردوی دانش‌آموزی و پس از برنامه‌ریزی های لازم، به اتفاق مدیر، معلمان و دانش‌آموزان مدرسه به سراب گاماسیاب که از تفرجگاه‌های شهرستان نهاوند است، عزیمت کردیم.
 
وی افزود: در طول برگزاری اردو در کنار دانش‌آموزان مشغول اجرای برنامه‌های گروهی بودیم که آتنا زرینی، دانش‌آموز پایه دوم ابتدایی برای شستن دست‌هایش کنار رودخانه رفت و به علت عدم تعادل به داخل آب سقوط کرد و بنده که در این لحظه کنار سایر دانش‌آموزان بودم، متوجه فریاد او شدم و در یک لحظه به خدا توکل کردم و بدون اینکه شنا بلد باشم، خود را به داخل رودخانه انداختم و او را از آب بیرون کشیدم.
 
 این معلم فداکار نهاوندی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه بدون هیچ مشکلی پایان یافت و دانش‌آموز نامبرده نیز در سلامتی کامل به سر می‌برد، افزود: خدا را شاکرم که توانسته‌ام این دانش‌آموز را که مانند فرزند خودم است، نجات دهم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها