کد خبر: ۳۱۶۱۶۲
زمان انتشار: ۱۵:۲۶     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
به کزارش پایگاه 598 به نقل از دانا ، یک فعال اصلاح طلب که نامش جزء لیست ۳۰ نفره اصلاح طلبان باری مجلس دهم بود اظهار داشت: از دیدن نام خودم در لیست ۳۰ نفره ائتلاف اصلاح طلبان شوکه شدم و تا کنون علاقه ای برای حضور در مجلس نداشتم.

فیاض زاهد، یکی از اعضای لیست ۳۰ نفره اصلاح‌طلبان برای مجلس دهم، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص انتشار نام خود به عنوان لیست ائتلاف اصلاح طلبان ضمن تشکر از افرادی که نام وی را در این لیست قرار دادند، اظهار داشت: من تا کنون در این خصوص حتی فکر هم نکرده و تصمیمی هم برای ورود به مجلس نگرفته بودم.


وی با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به فاصله زمانی که تا انتخابات باقی مانده است هیچ چیزی غیر ممکن نیست، اذعان داشت: از دیدن نام خودم در لیست ۳۰ نفره ائتلاف اصلاح طلبان شوکه شدم و تا کنون علاقه ای برای حضور در مجلس نداشتم.
 

این فعال اصلاح طلب با ابراز علاقه به فعالیت های سیاسی گفت: « فرد سیاسی هستم، اما برای حضور در مجلس آینده تابع نظر بزرگان اصلاح طلبی خواهم بود به این صورت که اگر صلاح بدانند که در انتخابات حاضر شوم این کار را خواهم کرد.»

 
زاهد با بیان اینکه تا کنون فعالیت های خود را در قالب یک استاد دانشگاه پیگیری می کرده است اذعان داشت: به عنوان یک عضو کوچک از خانواده اصلاح طلبی، هر کاری که از دستم برآید برای این خانواده انجام می دهم، اما تا کنون برنامه‌ای برای انتخابات نداشته ام.


وی با تشریح روند انتخابات‌هایی که در میان احزاب وجود دارد تصریح کرد: این لیست‌ها را نباید جدی گرفت و در عالم سیاست وقتی یک سیب را بالا بیندازیم تا به زمین برسد هزاران بار چرخ می خورد.

این فعال اصلاح طلب در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تا کنون جلسات هماهنگی با بزرگان اصلاح طلب داشته اند خاطرنشان کرد: تا کنون بحثی برای ورود من به انتخابات مطرح نشده بود و جلسه یا برنامه‌ای هم در این راستا نداشته ام.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها