کد خبر: ۳۱۶۴۷۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايسنا، رييس کلانتري 153شهرک وليعصر از دستگيري يکي از اوباش جنوب غرب پايتخت در جريان تعقيب و گريز پليس خبر داد.

سرگرد ايرج ارسلاني در اين باره گفت: در ساعت 1:30 بامداد 22 ارديبهشت ماه امسال خبر تخريب شيشه‌هاي دو دستگاه خودرو ون و سواري پرايد به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران بزرگ اعلام شد و به دنبال آن عوامل کلانتري 153 شهرک وليعصر به محل اعلام شده واقع در خيابان احمد حسيني اعزام شدند.

وي با اشاره به حضور عوامل گشت کلانتري 153 به محل حادثه اظهار کرد: در بررسي‌هاي صورت گرفته مشخص شد يکي از اوباش پس از آنکه اقدام به تخريب خودروهاي شهروندان کرده قبل از حضور ماموران با استفاده از يکدستگاه خودرو پيکان از محل متواري شده بود.

ارسلاني با اشاره به اجراي طرح مهار در منطقه اظهار کرد: طرح مهار در مرحله اجرا و خودرو مذکور در خيابان جلالي مورد شناسايي قرار گرفت که در اين حين متهم دو قمه را از داخل شيشه بيرون آورده و اقدام به عربده کشي، عرض اندام و قدرت نمايي کرد.

رييس کلانتري 153شهرک وليعصر با بيان اينکه سرنشين سواري پيکان بدون توجه به فرمان ايست پليس از محل متواري شد، گفت: در اين شرايط تعقيب و گريز ميان ماموران و سرنشينان خودرو آغاز شد و مدتي بعد از تعقيب و گريز خودرو مذکور متوقف شده و راننده پيکان به نام اسکندر دستگير و به مقر انتظامي منتقل شدند.

وي با اشاره به انجام بازرسي از داخل خودرو، گفت: در انجام بازرسي يک عدد غلاف نيم متري قمه، حدود نيم ليتر مشروب الکلي، يک قبضه چماخ گرزي و ... کشف و ضبط شد.

ارسلاني با بيان اينکه خودرو مذکوربه پارکينگ منتقل شد، گفت: متهم نيز به کلانتري منتقل شد و پس از تشکيل پرونده‌اي در کلانتري با دستور مقام قضايي براي تحقيقات بيشتر و کشف ساير جرايم در اختيار ماموران پايگاه پنجم پليس اطلاعات و امنيت عمومي تهران بزرگ قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها