کد خبر: ۳۱۶۶۲۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۰     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ هکتار زمین‌های زراعی و کشاورزی در منطقه ۱۸ است که برخی از سودجویان به دنبال آن هستند و در این بخش با دیوارکشی‌ها موجب شوند ساخت و سازهای غیرمجاز آنجا انجام دهد.
به گزارش پایگاه 598  به نقل از فارس، علیرضا دبیر در یکصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از استاندار تهران، گفت: در منطقه ۱۸ بنابر رای دیوان عدالت اداری بخشی از ناحیه شش منطقه ۱۸ از این بخش جدا شده و به شهرستان قدس واگذار شده است.

وی ادامه داد: در شورای سوم نیز درگیری‌هایی بر سر جدایی ری از تهران بود که با تعامل خوب بین مدیریت شهری و دولت نگذاشتند این اتفاق صورت بگیرد.

وی گفت: کسانی که در آن زمان دنبال جدایی ری از تهران بودند هم اکنون نیز جای دیگری مسئولیت گرفتند و می‌خواهند فتنه جدیدی را این بار در منطقه ۱۸ ایجاد کنند.

دبیر افزود: روز گذشته با استاندار تهران صحبتی را انجام دادم و استاندار تهران دستور دادند که کما فی السابق مدیریت شهرک دانش و روستاهای اطراف آن در دست شهرداری باشد و انتظار می‌رود که دوستانی که در شورا هستند و به دولت نیز نزدیک‌ترند مراقب باشند بین مدیریت شهری و دولت گپی ایجاد نشود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: تا ساعت ۹:۲۰ دقیقه امروز پیگیر بودم ولی هنوز دستور استاندار اجرایی نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ زمین های زراعی و کشاورزی در این منطقه است که برخی از سودجویان به دنبال آن هستند و در این بخش با دیوارکشی‌ها موجب شوند ساخت و سازهای غیرمجاز آنجا انجام دهد.

در ادامه چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تا زمانی‌ که وزارت کشور تقسیمات کشوری را درست نکند همیشه این دعوا خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها