کد خبر: ۳۱۷۴۰۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
کاپیتان استقلال گفت: «قلعه‌نویی مربی بزرگی است و تعداد جام‌های قهرمانی که به دست آورده شاهدی بر این مدعاست منتهی فکر کنم قسمت این بود.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، رضا عنایتی از وظایفی که در دربی هشتاد عهده‌دار بود حرف زد و از اتفاقاتی گفت که همگی دست به دست هم دادند تا آبی‌پوشان این بار هم بازنده جدال سرخابی‌ها شوند.

 

ماحصل اظهارات عنایتی را در ذیل این مطلب می‌خوانید:

 

* بازگشت خودت به استقلال با نتایج خوبی همراه نشد؟

- به هر حال من هم تلاشم را کردم که بتوانم برای استقلال مثمرثمر باشم و بتوانم منشا اتفاقات مثبت شوم. اما ظاهرا بدشانسی نمی‌خواست دست از سر استقلال بردارد و نتایج نه چندان خوب یکی در میان به سراغ ما می‌آمد تا خوب نتیجه نگیریم.

 

* اکثر بازیکنان مشکلات مالی را یکی از دلایل عدم موفقیت استقلال دانسته‌اند این صحبت را تا چه حد تایید می‌کنید؟

- فکر نکنم این موضوع حرف اشتباهی باشد. ما چند بازی آغاز نیم فصل دوم را خیلی خوب برگزار کردیم اما وقتی مشکلات مالی تداوم پیدا کرد تیم از هم پاشیده شد و پشت سر هم ضربه خورد، ضرباتی که دیگر نتوانستیم زیر بار آنها کمر راست کنیم و رفتیم و رفتیم...!

 

* تا شکست در بازی بازگشت دربی؟

- بله متاسفانه این یک پایان ناخوشایند بر یک فصل ناموفق بود که رقم خورد.

 

* شما در دربی چه وظیفه‌ای داشتی چرا زود تعویض شدی؟

- عادت ندارم دلیل تعویضم را سئوال کنم. اگر امیرخان صلاح می‌دید خودش این حرف را می‌زد اما این که چه وظیفه‌ای داشتم مسئولیت خاصی برعهده من نبود فقط سعی کردم تا وقتی در زمین هستم به عنوان یک بازیکن باتجربه حرف‌های کادر فنی را به بازیکنان انتقال دهم و نهایت تلاشم را هم برای گلزنی به کار بگیرم که ظاهرا خوش‌شانس نبودم.

 

* اگر تعویض نمی‌شدی امکان داشت گل بزنی؟

- هیچ‌کس آینده را ندیده است. من هم در این مورد نمی‌توانم پیشداوری کنم و حرف از اتفاقی بزنم که اصلا رخ نداده است.

 

* فکر می‌کردی عاقبت کار قلعه‌نویی در استقلال اینگونه باشد؟

- راستش فوتبال همین است بزرگ‌تر از قلعه‌نویی‌ها بوده‌اند که در فوتبال به بن‌بست خورده‌اند. انگار امسال در استقلال همه ایده‌ها برعکس عمل می‌کرد هر چه سعی می‌کردیم بهتر شود و اوضاع بهتر نتیجه بگیریم این اتفاق رخ نمی‌‌داد. قلعه‌نویی مربی بزرگی است و تعداد جام‌های قهرمانی که به دست آورده شاهدی بر این مدعاست منتهی فکر کنم قسمت این بود. دیگر چه می‌توان گفت.

 

* تا به حال با پرویز مظلومی کار کرده‌ای؟

- نه، تا به حال فرصت نشده که با پرویز خان کار کنم.

 

* امکان دارد آخرین فصل حضورت در استقلال و در کل فوتبالت همراه با این مربی باشد؟

- مشکلی نیست امیدوارم چه پرویز مظلومی و چه هر مربی دیگری اگر قبول مسئولیت کند در استقلال موفق عمل نماید. مهم برایم نتایج تیم است و این که هوادار استقلال خوشحال شود این که چه کسی روی نیمکت استقلال باشد مرحله بعدی است. مظلومی هم از استقلالی‌های دو آتشه است که حمایتش از تیم زبانزد خاص و عام است و امیدوارم اگر سرمربی استقلال شد فصل موفقی را پیش رو داشته باشد.

 

* شاید استقلال زیر نظر شرکت‌های تابعه ایران خودرو برود؟

- امیدوارم این اتفاق سر منشاء خیر در استقلال شود و این تیم محبوب هم روزگار خوشی را پیش روی داشته باشد. در واقع امیدوارم با رویکرد مسئولان مشکلات مالی استقلال به حداقل برسد چون تا به حال هر چه ضربه خورده‌ایم از مشکلات مالی تیم بوده و بس.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها