کد خبر: ۳۱۷۴۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
ملی پوش تیم فولاد خوزستان گفت: «وقتی ابتدای فصل می‌گفتم می‌خواهم به تیم ملی برسم، فقط حرف نمی‌زدم. سخت تمرین کردم، خیلی چیزها را به جان خریدم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، علی سلیمی یک شبه ره صد ساله را نرفته! وی معتقد است که کاملاً طبق برنامه‌ای که برای خود در نظر گرفته بود پیش رفته و بر اساس همان برنامه است که به تیم ملی دعوت شده است.

 

او فصل خوبی را در فولاد خوزستان پشت سر گذاشته و حالا از مرحله نخست اردوی تیم ملی باز گشته است.

 

سلیمی در این باره گفت: «تمرینات خیلی خوبی را در تیم ملی داریم و این یکی از بهترین تجربه‌های زندگی من است. بازیکنان خوبی در تیم ملی کنار یکدیگر هستند و جو تمرین، جو بسیار خوبی است.»

 

سلیمی درباره برنامه‌ای که برای دعوت به تیم ملی داشته توضیح داد: «من برای خودم برنامه دارم. دقیقاً وقتی سوت پایان مسابقه فولاد خوزستان مقابل السد به صدا درآمد و فولاد حذف شد، من برنامه دقیقی داشتم که بر اساس آن عمل کردم. خدا را شکر با همین برنامه‌ریزی هم توانستم آهسته آهسته به هر چه می‌خواهم برسم. وقتی ابتدای فصل می‌گفتم می‌خواهم به تیم ملی برسم، فقط حرف نمی‌زدم. سخت تمرین کردم، خیلی چیزها را به جان خریدم. من برای رسیدن به تیم ملی خون دل خوردم و روزهای سختی را پشت سر گذاشتم.»

 

او همچنین می‌گوید: «بابت دعوت شدن به تیم ملی خیلی خوشحالم اما این آخر راه من نیست و از حالا به بعد باید برای هدف‌های بزرگ‌تری تلاش کنم.»

 

سلیمی در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده در فولاد می‌ماند یا نه، این‌طور گفت: «واقعیت این است که قراردادم با فولاد تمام شده و برای تمدید قرارداد باید صحبت کنیم. اولویت اولم فولاد است اما باید ببینیم صحبت‌هایمان به کجا می‌رسد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها