کد خبر: ۳۱۷۴۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
مدافع ملی پوش استقلال گفت: «استقلال اگر بدترین نتایج را هم بگیرد، دوباره استقلال است و می تواند خودش را احیا کند.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، خسرو حیدری فصل خوبی را با استقلال سپری نکرد. او نتوانست توقعات را برآورده کند و در مقابل پرسپولیس هم به خاطر عملکردی که داشت، از زمین بازی تعویض شد.

 

حیدری درباره اتفاقات این فصل و عملکرد خودش اظهار داشت: «من سعی کردم خواسته های کادر فنی را اجرا کنم. انتقادی هم به من وارد نیست. اگر در برهه ای از فصل نتوانستم خوب بازی کنم به خاطر ناآمادگی بدنی بود. چند مصدومیت بد داشتم و این مصدومیت ها من را عقب انداخت. در تیم هم ضرر کردم ولی کار تمام نشده و دوباره می توانم کاملا آماده شوم.»

 

حیدری درباره نتایج استقلال توضیح داد: «نتایج که مشخص است. ما فصل خوبی را سپری نکردم و جا دارد از هواداران عذرخواهی کنم. همه تلاش کردند به استقلال کمک کنند ولی متاسفانه اتفاقات طوری پیش رفت که تیم نتیجه نگرفت. امسال برای همه ما سال بدی بود ولی دنیا به آخر نرسیده است.»

 

وی در خصوص علت این ناکامی نیز گفت: «مشکلات زیاد بود و فکر کنم بیشتر آنها بیان شده است. انشاءالله بعدا درباره اش حرف خواهم زد. ولی استقلال دوباره به روزهای خوبش برمی گردد. استقلال اگر بدترین نتایج را هم بگیرد، دوباره استقلال است و می تواند خودش را احیا کند. شک نکنید فصل بعد دوباره تیم بین مدعیان خواهد بود.»

 

حیدری درباره تغییرات پیش آمده روی نیمکت استقلال گفت: «من بازیکن هستم و نمی توانم درباره این مسایل حرف بزنم. ترجیح می دهم فقط درباره خودم حرف بزنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها